/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Flere vitser???
Fra : Majormajor
Vist : 968 gange
10 point
Dato : 22-06-11 22:58

Kvinder bag rattet

På motorvejen her til morgen på vej til arbejde, så jeg over højre skulder, at der var en kvinde i en splinterny FIAT 500, der kørte 130 km/t med snotten HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Jeg kiggede væk i ganske få nanosekunder og så til min store forskrækkelse i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane - STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!
Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver, så den slog et rundstykke ud af den anden hånd .

I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet, røg mit headset væk fra øret og faldt ned i den kaffekop, jeg havde mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte "STORE CLAUS OG TVILLINGERNE" .

Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft, hvorfor jeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte
Og - AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE

Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig bilist .....sådanne kvinder er jo pisse farlige og burde ikke køre bil

Ha en god nat og dag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-11 23:07

Citat
Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig bilist .....sådanne kvinder er jo pisse farlige og burde ikke køre bil

Tjjjaaaa...hvad skal jeg sige ..........HUN MÅ HA' HAFT EN MANDLIG KØRELÆRER

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 22-06-11 23:07

Manden kommer ind på post huset og køber et frimærke til 70 øre
Det skal bruges som en gave - vær venlig at slette prisen...!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-06-11 00:26

Citat
(http://www.kandu.dk)

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-06-11 08:33

Den matematisk begavede Laurits var lidt fraværende i en matematiktime, så læreren testede ham hurtigt: - Og Laurits, hvad er så 2, 3, 4, 18 og 29?
Laurits så op og svarede straks: - Det er DR2, SVT1, DK4, TV2 Zulu og CNN.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-06-11 09:54

Huskede I at hamstre frimærker inden portoen steg ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-06-11 10:05

- ja da, men fordi jeg købte så mange ark blev der lagt administrationsgebyr på og så forsvandt lidt af fidusen jo...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-11 12:12

Snup en burger på posthuset så.
De har billige...kuvertpriser.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-06-11 13:39

Mine venner siger, at jeg er så nærig, så selv min kone ser billig ud.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-11 14:03

he he....Hun er så nærig, at hun kan pisse på en snebold, og få orangade ud af det

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 23-06-11 19:19

Der var også manden der var så nærig at han kunne dele en Høm-Høm i
4 dele for at få 8 ender ud af den.

Den med kvinden osv. var super - tak for gode grin.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-11 21:48

.....Og hun var så lille, at hendes hår lugtede af fodsved.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-06-11 21:56

Hun havde fået så mange ansigtsløftninger at det rykkede i knæskallerne når hun blinkede med øjnene.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-06-11 22:49

Citat
Hun havde fået så mange ansigtsløftninger at det rykkede i knæskallerne når hun blinkede med øjnene.

Sååån er den ik' du.

Hun havde fået så mange ansigtsløftninger at hun havde fået overskæg

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-11 23:04

Hun var osse fed...Hver gang hun vendte sig, havde hun fødselsdag.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 23-06-11 23:36

Kære Pia .

Citat
Hun havde fået så mange ansigtsløftninger at hun havde fået overskæg

Du er da også så moderne. Men OK, nu til dags trimmer pigerne jo deres - du ved, og jeg ved ikke hvad . I gamle dage gav de ansigtsløftninder [B]fuldskæg/B] .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-06-11 10:05

he he....

Hvad er forskellen på en mis og en kat?
.
..
.
..
.
En kat sér fjoget ud, når man barbere den.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 24-06-11 17:38

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 10 point
Dato : 24-06-11 20:00

Citat
Men OK, nu til dags trimmer pigerne jo deres - du ved, og jeg ved ikke hvad

Ja det ville da også se tåbeligt ud med behåring rundt om navlen når det kravler deropad.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 26-06-11 11:47

Tak for svaret piaskov. Og det ville sgu også se "morsomt" ud med hår på brysterne .

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 03-07-11 23:10

Citat
En kat sér fjoget ud, når man barbere den

Og det er ik en gang en misforståelse.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-07-11 12:46

Næh Major.....Det må betragtes som mis-handling

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 04-07-11 15:18

Selv om jeg ikke rager mig - ja, en hårrejsende bemærkning - så må andre handle mis med pelsen, som det nu passer dem. Det mishager mig kun lidt . Jeg rager kun små point til mig, hver gang denne tråd bliver åbnet .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-07-11 16:09

Det var kattens, Major.
Men vi har da haft mange mis-tanker

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 04-07-11 19:08

Så var der også pigen hvis nederdel var så kort,

at den kunne betegnes som Mis-Forbi