/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sang tekst og improvisering
Fra : dani789
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 21-06-11 19:30

ja jeg spiller selv guitar og vil gerne kunne skrive nogle sange hvor jeg kan udtrykke mig i, men kan ikke komme i gang for kan ikke finde på en tekst, kan i skrive nogle tips (ved ikke om der er nogen herinde der skriver sange) og så til improvisering af guitar, dvs solo jeg har altid villet kunne improvisere en solo men kan aldrig finde nogle toner eller riffs der passer til sangen, det skal helst være blues eller rock nå men hvis i kan nogle sider hvor jeg kan læse om det eller hvis i kan give nogle tips kunne det være rart

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-06-11 22:26

Måske "Band In A Box" vil være noget for dig,.. ?
fantastisk hjælp til musik komponering og akkompagnement,
installeres på PC
http://www.bandinabox.com/da/

kik evt også på youtube for mere info
velegnet til alle musik-genre,

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-06-11 13:17

Hav en skriveblok liggende fremme, så du kan skrive idéer og stikord ned. Sæt dig ned i en god stol og filosofér over det, du gerne vil udtrykke. Evt. ude i naturen.

Det er ikke noget, man bare kan jappe med, hvis det skal være godt.

Lidt lissom, når man maler billeder - man skal klatte SÅ meget, før der kommer noget brugbart.

Men, så pludselig er der hul på inspirations-boblen.

Nogle dage har du det bare - andre dage ikke.

Annuller spørgsmålet
Fra : dani789