/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Udskrift
Fra : laikatøs
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 21-06-11 19:10

Har fået en tegning fra kommunen som dias på min mail - hvordan får jeg den udskrevet ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-11 19:12

Kan du ikke bare højreklikke på den vedhæftede fil og så vælge udskriv?

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 21-06-11 19:21

Nej, der står : Vis diasshow - så kommer tegningen frem og jeg kan ikke klikke på det !

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 21-06-11 19:23

Der findes et program, der hedder Gadwin PrintScreen. Det kan bruges til at udprinte hele skærmbilledes. Så hvis du har et dokument, der ikke lader sig udprinte, kan du vælge at udprinte hele skærmbilledet ved hjælp af Gadwin, og så får du jo dit dokument frem på den måde. Gadwin kan du finde på Google og så downloade et eller flere af deres gratisprogrammer.
Venlig hilsen, Oldboston

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-11 19:25

Citat
så kommer tegningen frem og jeg kan ikke klikke på det !

Så tryk på printscreen og sæt det ind i paint

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 21-06-11 19:35

Hej Refi har trykket på prt.scr. knappen på tastaturet men intet sker. Hvordan skal jeg ellers gøre ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-11 19:50

Du skal jo sætte det ind i et "tomt" paintbillede.....

Eller et worddokument...

Eller hvad som helst du kan udskrive fra.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-11 19:51

Citat
men intet sker

Jo - det er gemt i udklipsholderen...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-06-11 20:03

Ved normale omstændigheder så skal du kunne højre klikke på filen, om den er i mailen eller gemt på harddisken er lige meget, og vælge udskriv. Kan du ikke det er det MPSKE fordi du ikke har office installeret.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 21-06-11 20:30

Efter du har trykket på prtScn, så gå ned i start.. skriv paint i søgefeltet..dernæst sæt ind i det tomme ark-- og udskriv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-11 20:47

Er det en bærbar computer skal du nok lige trykke på Fn tast og print screen tast samtidig
Og så starte paint > sæt ind

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-06-11 20:53

Hvorfor bruge Print Scrn når man kan udskrive en power point?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-11 20:56

Citat
Hvorfor

fordi det kan spørgeren åbenbart ikke finde ud af

Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 21-06-11 20:57

Tak for svaret Nordsted1. Tegningen er desværre ikke tydelig, men dit svar var det jeg bedst kunne finde ud af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-11 21:01

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-06-11 21:08

OMG!!!