/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3510i - Ladeproblemer (HASTER!!!)
Fra : Lykkegaard
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 19-05-03 17:45

Jeg er i besiddelse af en Nokia 3510i. Når jeg sætter den i stikket registrerer den godt nok at den får strøm, men den vil ikke lade (forøge batteri niveauet)!!!!

Nogle forslag?!

Lykkegaard

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 19-05-03 18:18

Der er nok ikke meget andet at gøre end at smutte forbi din NOKIA forhandler eller NOKIA service point for enten at få den sendt tl reperation eller kan en opdatering måske hjælpe!

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 19-05-03 18:22

Køb en ny lader, eller undersøg om du har strøm i dit hus :).. eller måske er det din fon der er noget galt med? prøv at lad den op hjemme hos en ven, hvis det ikke dur så send den tilbage til der hvor du købte den og få en ny eller få pengene igen (hvis der altså er garenti på)

Accepteret svar
Fra : majbritt05

Modtaget 100 point
Dato : 19-05-03 19:04

Jeg har tidligere oplevet det samme med min nokia 3310 - da jeg netop havde købt den ville den heller ikke lade. Det kom til rep. der, hvor jeg købte den og de gav den en opdatering. Prøv at trykke *#0000# - det tal der nu står øverst på din skærm er din software-version - er den lavere end 4.01, så trænger den til en opdatering. Men ellers kan det evt. være din lader det er galt med eller måske det stik i telefonen, hvor laderen tilsluttes. Men det er nok, som nævnt, en god ide at gå til din forhandler. Held og lykke

Kommentar
Fra : tla

Dato : 20-05-03 08:36

Jeg vil klart anbefale dig at kontakte din forhandler og få telefonen ombyttet...

Vi har haft en del problemer med lige præcis dét - har solgt omkring 50 Nokia 3510i´ere og har haft 4-5 af dem retur af lige præcis den grund. Vi har dog byttet dem og sendt dem til Nokia efterfølgende til ombytning.
En ny telefon skal gerne virke.......

Kommentar
Fra : Allan.Rasmussen

Dato : 20-05-03 14:46

Jeg vil også anbefale dig, at få din 3510i ombyttet. Da jeg havde haft min i 5 dage, havde jeg opladet den hver eneste dag, fordi batteriet allerede var helt dødt. Jeg besøgte en teleservice i Åbyhøj. De skiftede batteriet, og foretog en opdatering. Men det hjalp overhovedet ikke noget . Nu har jeg fået en ny, og den fejler indtil videre ikke noget..

Godkendelse af svar
Fra : Lykkegaard

Dato : 21-05-03 10:30

Tak for svaret majbritt05.