/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Gammel vits!
Fra : Majormajor
Vist : 1313 gange
10 point
Dato : 20-06-11 22:22

Syns lige, at vi trænger til nogle grinere .

Altså:

- De er sigtet for at have slået Deres mand ned.
- Ja.
- Hvorfor gjorde De det?
- Han kaldte mig en billig luder.
- Hvad slog De ham med?
- En pose enkroner...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 20-06-11 22:29

den var meget sjov
jeg har ikke vist den til konen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-06-11 22:29

Manden stod i retten tiltalt for at have slået konen ihjel.

-Deres første kone døde, men af hvad ?
-Hun spiste røde fluesvampe.
-Men hvorfor slog De så Deres næste kone ihjel ?
-Hun nægtede at spise svampe.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-06-11 22:30

Citat
En pose enkroner...

De må være PENGE værd/ sølv og uden for mange OOO i __
eller er det _ NYE og hullede nu omdage.

Men et kilo fjer vejer?, stadig vil jeg hellere have en, MED FJER på.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-06-11 22:32

Det er simpelthen humor på højt plan.

Et plejehjem er et sted, hvor man opbevarer gamle mennesker og truer dem til at dele værelse med nogen de ikke kan lide. De får mediciner og
frikadeller, og hver lørdag får de formkage med rosiner.
(Lena 5 år).

På plejehjemmet sidder tænderne løse. Alle tager tænderne ud om aftenen og lægger dem på plads om morgenen. Og så er der morgenbøn bagefter.
(Camilla 6 år).

På hospitalet er der fyldt op med gamle mennesker. De er stuvet sammen. De har ofte brækket leddene eller vredet halsen om på lårene.
(Pernille 7år.)

Ældreomsorg er noget, de gamle må vænne sig til, hvad enten de kan lide det eller ej.
(Anna 8 år)

Ældreomsorg er at dele sine sorger med de ældre.
(Hans Anton 7 år)

Bedstemødre har meget store BHer. De er så store, at jeg kan få numsen og to knæ ind i den ene skal. I den anden kan min bror sidde.
(Kaja 7 år)

Bedstemødre har store numser, fordi de har haft så mange siddende på skødet, at underkroppen er blevet mast udad.
(Henrik 8 år)

Det bedste jeg kan lide ved morfar er, at han er sig selv og ikke lader, som om han er et eller andet normalt menneske.
(Magnus 6 år)

Gamle damer lægger ikke æg. Nar man er omkring fyrre eller halvtreds år holder damerne op med at lægge. Det vil sige, at de ikke længere kan
producere mennesker. Rugningen begynder omkring fjortenårsalderen og varer til middelalderen.
(Johannes 8 år)

De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidt på og desuden har mændene problemer med protesen.
(Stig 9 år)

Gamle mænd kan ikke stive tissemanden så meget af. Hvis det alligevel lykkedes, så synker den sammen med et suk.
(André 7 år)

Hvis de gamle kunne få børn, ville det ikke være så godt.
Plejehjemmene er overfyldte nok allerede, så tænk, hvis der også kom masser af børnebørn og oldebørn der.
(Johannes 8 år)

Hvis en mand siger "jeg elsker dig" til en gammel dame bliver hun rasende, fordi hun er træt af at høre på det.
(Amalie 7 år)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-11 00:01

Manden og konen skulle dyrke sex, det var i deres alderdom og manden fik lidt problemer med rejsningen. Resolut tog han skohornet og holdt det under "dimsen" og så lykkedes det at få den ind.

Konen æggestokke så på hinanden og udbrød i kor: Det er sidste gang vi ser den, den kommer på en båre.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-11 00:22

Manden og konen fejrer sølvbryllup på samme hotel som for 25 år siden og aftaler at de skal starte natten på samme måde som for 25 år siden, nemlig at mødes vildt i badeværelsedøren.

Hun står klar og tager tilløb da manden åbner badeværelsedøren, men han smutter forbi hende, ryger ud af vinduet og dratter ned på fortovet og brækker et ben.
Der kommer en ambulance men redderne smutter ind i hotellet.

Manden spørger hotellets dørvogter:
- Kom de ikke for at hente mig ?
- Jo, men de skal lige hente en nøgen kvinde der sidder fast på et dørhåndtag.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-06-11 03:09

Det engelske ord for en hestemule

Hyp-nose.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-06-11 08:42

3 ældre kvinder sad på en bænk foran et plejehjem, da en endnu ældre herre kom forbi. Den ene ældre dame råbte: "Vi vil vædde på at vi kan gætte din nøjagtige alder."

Manden svarede: " Det kan ikke lade sig gøre at gætte min alder I gamle fjolser." En af damerne sagde: " Selvfølgelig kan vi det. Bare smid bukserne - også underbukserne
- så skal vi sige din nøjagtige alder."

Manden blev en smule flov, men ivrig efter at bevise at det ikke kunne lade sig gøre, smed han bukserne. Damerne bad ham først om at dreje rundt et par gange og herefter
hoppe op og ned nogle gange.

Dernæst skræppede de alle op: "Du er 87 år gammel" Stående med bukserne nede om anklerne spurgte den ældre herre benovet: "Hvordan kunne I gætte det?"

Damerne slog sig grinende på lårene og hoverede: "Vi var med til din fødselsdag i går!"

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-06-11 13:50

Det var mærkeligt med den lille Peter på fire år. Han var ganske kvik, men han kunne ikke tale. Ikke et ord. Det foruroligede familien meget, og derfor ramte det som et lyn, da Peter en dag ved middagsbordet pludselig mumlede:
- Der er ingen salt!
Man så på hinanden.
- Hvad sagde du, Peter? Sig det igen, Peter!
- Jeg sagde: Der er ingen salt..
- Jamen du godeste! Hvorfor har du ikke sagt et ord før, Peter?
- Hva fa'en - det er første gang, der har manglet salt!

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 21-06-11 14:00

Han havde giftet sig med den ene halvdel af byens vidunderskønne tvillingepar. Og lige for tiden havde konen sin tvillingsøster boende på besøg.
Det havde de meget skæg med på hans arbejdsplads. Hvordan han kunne kende forskel?
- Joe, hende, der får hovedpine bagefter, det er min kone!

Kommentar
Fra : AmandaP

Dato : 21-06-11 16:03

Det er simpelthen sådan noget som reder ens dag, TUSIND TAK ALLESAMMEN!

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 10 point
Dato : 21-06-11 17:50

Dagen før eksamen sagde læreren:
- Mød udhvilede op. Intet fravær, kun dødsfald gælder!
Karl Smart spørger:
- Hvad hvis man i aften er udsat for overdreven seksuel aktivitet?
Klassen skreg af grin, men læreren sagde blot: - Hvis det er tilfældet, må du skrive med den anden hånd....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-06-11 19:09

Mellem veninder:

- Fortæller du din mand når du får orgasme?

- Nej, han vil ikke have jeg ringer til ham på arbejdet....

Eller

2 blondiner var i skoven for at lede efter et juletræ .

Efter et par timer hvor de havde frosset godt og grundigt , siger den ene : -Nu gider jeg fanneme ikke mere , jeg tager sgu' det næste træ uanset om det er pyntet eller ej !!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-06-11 19:41

Denne her,er ikke helt stueren:

Et ægtepar er hos lægen.Konen mener ikke,at manden overholder sine ægteskabelige forpligtelser.

Lægen beder så konen tage sit tøj af og lægge sig på briksen.Han ser lidt på hende,lyner sine bukser ned og giver hende en herretur,mens manden sidder og kigger på.

Efter konens 3.orgasme rejser lægen sig og siger forpustet: "Og sådan skal hun så ha`den,mindst 3 gange om ugen".Hvorefter manden svarer:"Behøver jeg gå med hver gang"?

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Majormajor

Dato : 22-06-11 22:41

Tak for svaret yearhouse. Det var sgu meget håndgribeligt

Kommentar
Fra : poulpc07

Dato : 07-02-12 07:06

2 venner mødes og den ene siger: "Jeg er blevet forlovet med en enægget tvilling". "Hvordan kender du så forskel på dem?" spørger vennen. "Det er ikke noget problem, hver gang jeg kysser hendes bror får jeg en på skallen".