/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virus
Fra : omegalotus
Vist : 748 gange
500 point
Dato : 20-06-11 15:28

et program dukker op hedder MS removal tools ,dette program laver blå skærm og siger en hel masse virus i pc,en.man kan så købe for 59.95 dollars,det vil jeg ikke de lurer måske mit kort og kode.jeg har ellers lige kørt en scanning med microsoft essential security uden at den fandt noget virus.hjælp hvordan fjerner jeg dette program,det har lissom overtaget pc,en. Jeg kører XP SP2.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-06-11 15:32
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-06-11 15:33

[citat]

Fremragende til at fjerne ondsindede programmer der popper op som værende sikkerhedsprogrammer, f.eks. MS Antivirus, XP Antivirus 2008 og 2009 med flere

[/ciat] fra spywarefri om Malwarebytes Anti-Malware Free

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 20-06-11 15:45

ja tak for det men der bare lige det MS removal blokere for kørsel af malware bytes

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 20-06-11 15:56

jeg kan heller ikke systemgendanne det blokeres også af MS removal

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-06-11 16:07

Formater og geninstaller.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-11 16:09

Du kan fjerne den på denne måde

MS Removal Tool automatisk remover:

1. Åbn din browser og indsætte denne tekst i adressefeltet: trojan-killer.net/download/explorer.exe. Tryk på Enter.
2. Kør explorer.exe . Denne applikation kaldet Process Killer opsiger System Tool virus på din computer.
3. Luk Proces Killer-applikationen og downloade den nyeste version af GridinSoft Trojan Killer til din inficerede computer, installere og køre den.

Og du kan læse meget mere om den her

http://trojan-killer.net/ms-removal-tool-scam-how-to-remove-ms-removal-tool-fake-anti-virus/?lang=da

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-11 16:14

Start i fejlsikret tilstand, når computeren starter trykker du på F8 tasten inden Windows begynder at starte, tryk mange gange for at ramme det rigtige tidspunkt, så kommer en sort skærm med tekst hvor du kan vælge forskellige muligheder, vælg Fejlsikret med netværk og opdater Malwarebytes Antimalware før du scanner, lad programmet fjerne det den finder og genstart normalt, dit problem burde nu være løst, men for en sikkerheds skyld vil jeg anbefale at du opretter dig som bruger på Spywarefri og får dem til gennemse din computer og eventuel rense mere ud, du bør ikke bruge computeren til netbank eller andet følsomt før et sådan check

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-06-11 16:19
Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 20-06-11 17:06

trykker F8 tast så kommer boot order op hva så

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 20-06-11 17:18

Det lyder utroligt om du har Boot Order på F8 tasten læs mere om fejlsikret hos Ludvigs hjørne: http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.php
er du sikker på at det er F8 tasten du trykker på?

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 20-06-11 19:08

jeg trykker på F8 alt hvad jeg kan men stadig vises BOOT order

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 20-06-11 19:38

har prøvet spyware fri og trojan - killer men den koster jo penge hvis jeg skal fjene filerne som den fandt. min pc er jo ikke sikker med betalingskort osv. hva gør vi nu lille du...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-06-11 21:36

Citat
trykker F8 tast så kommer boot order op hva så

Det der har aldrig givet BOOT-order eller BOOT-options, F8, på en hvilken som helst windows maskine, sender èn ind på Advanced Windows Startup og det vil ikke hjælpe noget med den virus, den har sat sig på alle windows filerne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-11 23:11

Citat
det vil ikke hjælpe noget med den virus, den har sat sig på alle windows filerne.
ja ja nogen hylder talemåden: Overdrivelse fremmer forståelsen alle Windows filerne er ikke inficerede men nogle få er måske, computeren kan renses og Malwarebytes Antimalware kan tage det meste så du igen kan bruge computeren normal, men den bør ses efter i et sikkerheds forum før den bliver brugt til netbank med mere

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-06-11 10:05

Citat
ja ja nogen hylder talemåden

Det kan godt være du synes jeg går i små sko, men det er vigtigt at du bruger de rigtige ord eller talemåder, for det vil forvirre hvis alle siger/skriver det på deres måde.

Godkendelse af svar
Fra : omegalotus

Dato : 21-06-11 16:48

Tak for svaret o.v.n..ellers formaterede jeg og startede forfra.mine billeder lå heldigvis på Backup drev tak til alle!!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-06-11 18:37

Tak men accepterede du ikke det forkerte indlæg? det var ikke mig som foreslog formatering

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 22-06-11 18:03

hej o.v.n du fik point for din henvisning Ludvigs hjørne