/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Julenissen har vist snydt HÆ og Ballen
Fra : betterwisser
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 19-06-11 11:17

Citat
Breaking news. - Robert Nielsen Hæ, Bording - 19-06-2011 00:08 Skriv svar

Jeg var også en af deltagerne på årets kongres og kan derfor bekræfte hvad Niels Peder Sørensen skriver.
Der var nok flere der krummede tæerne i skoene godt og grundigt under Claus Lind Christensen`s indlæg end der var fok, der klappede og det er forståeligt nok.
En hver forening er opbygget så man respektere alle valgte personer ind til, de er på valg, hvad man så stemmer den dag valget kommer afgøres alene af den enkelte person. At forsøge på forhånd at tilkende give, at man er opfordret af flere bl.a. i kreds 3, uden at føre bevis for en sådan påstand, viser kun at man er utroværdig. Jeg sidder i kredsbestyrelsen i kreds 3 og Claus Lind Christensens kandidatur er overhovedet ikke blevet behandlet i kredsbestyrelsen.
Et gammelt ord siger: Man ved hvad man har og sjældent hvad man får.
Med venlig hilsen.
Bent Ballegaard

Er det Robert HÆ som sidder i kredsbestyrelsen, eller er det Ballegård Knudsen?
Kan man underskrive med anden mands navn, med det regelsæt som Dj har sat op?
Må man udlåne sine personlige IP adresse ud til andre?
Kan man have en mand som igen svindler med tingene til at sidde i DJ´s kredsbestyrelse?
Er hundeskytten HÆ mon ansat som sekretær for Ballegård?

Dette er virkelige " brækkende nyheder fra kreds 3 "

God søndag
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-06-11 16:43

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvem det var der ikke kunne vise god mødeskik, efter at Claus Lind Christensens kandidatur, blev fremlagt

SHV, har lige været ude at bade, uden en trævl på kroppen og jeg var ikke alene

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-11 17:29

"Er det Robert HÆ som sidder i kredsbestyrelsen, eller er det Ballegård Knudsen? "
Gud ved om de selv kan finde ud af det ? Man aner endnu engang "fiflen" med tingene !!

"Kan man underskrive med anden mands navn, med det regelsæt som Dj har sat op? "
Absolut nej - det er i min verden svindel; men når man ved hvem det drejer sig om, kan man ikke blive overrasket !!

"Må man udlåne sine personlige IP adresse ud til andre? "
Nej man må ikke - som ovenfor er det svindel !!

"Kan man have en mand som igen svindler med tingene til at sidde i DJ´s kredsbestyrelse? "
Efter min mening nej - medlemmerne må da for fanden snart forlange, at den/de slapsvanse til Hæ og Ballegård smides ud - de er gemene løgnere - jeg ville ikke engang turde købe en gammel brugt damecykel af dem

"Er hundeskytten HÆ mon ansat som sekretær for Ballegård? "
Det har vi jo set før, når Ballen ikke selv kan stave sig igennem en tekst uden at fordreje tingene - så jo, jeg tror Hæ som sekrætær sidder på skødet af Ballen

Ja, betterwisser, det er sgu' rare sager fra det virkelige liv. Hvor lang tid skal vi give Balledoof i det forum, inden han bliver smidt ud for urent trav ???

ØV4
Ser alt og taler altid sandhed !!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-06-11 07:47

Hej betterwisser.

Man må håbe at medlemmerne af DJ kommer til fornuft og får Ballegaard Knudsen og hans slæng smidt på porten - med sådanne "personligheder" i sit brød, har DJ en utrolig dårlig udstråling på det omgivende samfund - og så oven i købet den største og toneangivende jagtforening i DK !!! Vi trænger i den grad til fornyelse og blive de "gamle kæmper" i DJ kvit; og det kan ikke gå stærkt nok !!
De to nævnte skvadderhoveder er sandelig ikke værd at spilde krudt på, så det vil jeg hermed ikke gøre !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 21-06-11 08:02

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-06-11 10:59

Mange tak for point, betterwisser.

Det bliver spændende at følge udviklingen med sinken Balledoof - det er ubegribeligt, at så få personer ikke for længst har indset Ballens "kvaliteter" - løgn og bedrag hele vejen igennem !!!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-06-11 23:02

Med hjælp fra Hæ-Høm skriver Balledrengen følgende:

En hver forening er opbygget så man respektere alle valgte personer ind til, de er på valg, hvad man så stemmer den dag valget kommer afgøres alene af den enkelte person. At forsøge på forhånd at tilkende give, at man er opfordret af flere bl.a. i kreds 3, uden at føre bevis for en sådan påstand, viser kun at man er utroværdig. Jeg sidder i kredsbestyrelsen i kreds 3 og Claus Lind Christensens kandidatur er overhovedet ikke blevet behandlet i kredsbestyrelsen.

Han forstår stadig ikke en skid af det hele. Efter det oplyste har Claus Lind Christensen oplyst, at flere fra en eller anden lille kreds i det mørke Midtjylland har opfordret ham til at stille op til valget af ny formand. Det indebærer vel ikke, at sagen har været forelagt den samlede bestyrelse.

Manner - hvor er Ballekløveren dum i hovedet.

Mvh.
Tonganeseren