/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Sygepleje og skøn
Fra : Søsser
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 17-06-11 18:02

Hej er der nogen der kan fortælle mig forskellen på et fagligt skøn og et etisk skøn?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-06-11 18:56

Ved et fagligt skøn vurderer man hvor stor chance der er for at patienten event. kan overleve.
Ved det etiske skøn vurderer man om det er "godt" for patienten.
Altså trækker men tiden unødigt ud !!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-11 20:44

Forstod du meningen ???

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 28-06-11 06:44

Ja, men jeg er ikke enig i dit indslag

Annuller spørgsmålet
Fra : Søsser

Dato : 28-06-11 06:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål