/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Tandafbjejning
Fra : lexiben2
Vist : 874 gange
500 point
Dato : 16-06-11 12:05

Kan man købe tandafblejning produktet : (Plus white 5 minute) i danmark.
www.pluswhite.com kan jeg ikke gennemføre handel.
M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-06-11 12:08
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-11 12:22

Kender du produktet, så du ved om det virker, ellers kan jeg anbefale dig

Clinomyn.... det virker, og bliver også anbefalet af tandlægerne

Købes i Matas

http://www.med24.dk/mund-tandpleje/tandpasta/clinomyn-tandpasta-til-rygere-75ml/product_info.php/cPath/252_253/products_id/2862?gclid=CJyekeieuqkCFYKDDgodRmoEMQ

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 16-06-11 13:22

Jeg kan sagtens lave mad, selv om mine tænder er ret gulbrune, sikkert pga af flere kander the dagligt + rødvin, så hvad er problemet?

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 16-06-11 13:54

Jeg har lige forsøgt med amazon.com men der er også forsennelses begrensninger
og "matas skurepulver" er ikke godt nok . fordi jeg har haft tand-bøjle på i 4 år

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 500 point
Dato : 16-06-11 15:26

Citat
Jeg har lige forsøgt med amazon.com men der er også forsennelses begrensninger
http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-06-11 15:28

Citat
fordi jeg har haft tand-bøjle på i 4 år

Går det ikke under behandlingen, at få dem hvide igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-11 16:51

Kan godt være du ikke synes om det Matas skurepulver, men det ødelægger hverken emalje eller tandkød

Jeg ville tale med min tandlæge om problemet, istedet for at risikerer at bruge et tvivlsom udenlandsk produkt (og hvem siger det er bedre end det fra Matas?)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-11 17:07

Prøv og se om du kan købe det her igennem.
http://www.usabutikken.com/theproducts.cfm?master=8898

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 16-06-11 18:07

Tak for svaret nomore.
så er det fikset, go ide med hvitning i bøjle-behandling.
Jeg takker med kys håber du er modsatte køn så jeg ikke en gris!!!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-06-11 18:20

Citat
så jeg ikke en gris!!!

Kommer lidt an-på.......selv er jeg han-some..!!!!!!!!

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 16-06-11 22:58

Hankøn her. men ok