/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Baggrundsprogrammer
Fra : poul1erik
Vist : 3415 gange
200 point
Dato : 16-06-11 11:02

Windows 7.
Når jeg slukker min PC.
Kommer der en text,bagrundsprogrammer kører.
Hvordan finder jeg ud af,hvilke programmer der kører?
Jeg mener nemlig,at jeg har lukket alt,men det er tilsyneladende ikke rigtigt.
Poul Erik.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-11 11:04

Tryk alt+ctrl+delete og tryk så på joblisten, så kan du se hvilke programmer der kører

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-06-11 11:06

Du kan kigge i joblisten, højre klik på processelinjen og vælg Start jobliste, er der noget du der vil stope med at starte med windows så skal du i søgefeltet skrive msconfig vælge fanebladet Start og så ellers fjerne flueben ved det der ikke skal starte med windows.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-11 18:55

Og pas på med, hvilke programmer du vælger at lukke ned for.
Der er visse programmer der tager backup og derfor tager sin tid at lukke ned.

MEN
Citat
Kommer der en text,bagrundsprogrammer kører.

kunne tyde på at du har noget snask kørende, som ikke burde være på din pc
har du scannet for virus,
har du en firewall?
programmer der opdaterer sig selv? virus plejer at komme med den melding.
Ikke altid af det onde, men.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 16-06-11 18:56

Citat
fjerne flueben ved det der ikke skal starte med windows.

Citat
Når jeg slukker min PC.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-06-11 19:11

Programmer det starter når windows starter køre også i baggrunden når windows skal lukkes. Men grin du bare nomore.

Godkendelse af svar
Fra : poul1erik

Dato : 18-06-11 09:52

Tak for svaret nomore.