/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Trojansk hest vog lign
Fra : dhmoelsted
Vist : 729 gange
200 point
Dato : 15-06-11 18:02

Vores ældre xp bærbare :
den klassiske: man åbner en mail indeholdende en youtube men op springer en box med microsoft udseende og så lukker ALT bare ned når der søges ,og skidtet giver udssende af at være en scanner...
Findes der noget effiktivt til at fjerne den djævel eller er det en sikker formatering ??

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 15-06-11 18:29

Inden du formatterer, så gå ind her, og få gratis hjælp

http://www.spywarefri.dk/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-06-11 18:31

En formatering og Du er af med skidtet.

Få kompetent hjælp til rensning herinde:
http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-06-11 19:54

Formater computeren, det er den hurtigst, den effektviste og sikreste måde og komme virus til livs.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 15-06-11 20:52

Det var ikke så godt..... Kan du fortage noget på computeren eller er den total død...

Kan du komme på nettet ?
Hvad har du af virus program installeret ?

Kan du måske finde et billede af virusen på google?

Kan du komme ind i joblisten (Ctrl/Alt/Delete) og slå virusen fra....

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 15-06-11 21:25

Tak for svaret Nordsted1.

jeg er ikke tryg ved format. fandt et program på spyware nu kører det igen ..så håber jeg den er væk ,tak til alle for svar