/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Nivea bodyshamppo
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 437 gange
29 point
Dato : 14-06-11 15:13

For lang tid siden solgte min lokale Nivea pusher en bodyshampoo med sådan en anordning på der var blå og massageret mine ben eller hvor jeg brugte den.

Den vil jeg gerne begynde ay bruge igen, men kan ikke se hvor den sælges.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-11 16:28
Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 15-06-11 21:17

Tak for linket nu ved jeg præcis hvilken produkter Nivea producer til det danske marked. Kan du også smide et link til et sted som sælger min bodyshampoo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-06-11 22:08

Citat
Kan du også smide et link til et sted som sælger min bodyshampoo

Ja da - du kontakter da blot Nivea - derfor linket

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-06-11 22:47

Hvis du har en embalage, kan du så ikke tage et billede, og evt. lægge det ind her, så kan vi bedre se hvad vi skal søge efter

http://peecee.dk/

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 16-06-11 06:25

Nej, den gik i stykker og Nivea er ikke behjælplig med hvor den sælges

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-11 06:59

Ønsker du at kontakte NIVEA eller har du specifikke spørgsmål? Brug venligst vores kontaktformular for at komme i kontakt med os.

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 17-06-11 05:56

Nivea er som sagt ikke behjælplig

Annuller spørgsmålet
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 10-07-11 10:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål