/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
D-Link 6555 antennespørgsmål.
Fra : Eyvind
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 13-06-11 10:39

Jeg har en D-Link IR 655, med tre antenner.
Min Hawking har kørt med en udvendig antenne som også passer til D-Link

Spørgsmålet er så:
Hvilken antenne skal den sættes i stedet. ! ! !
Skal de to andre antenner tages af.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-11 10:47
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-06-11 11:06

Men hvorfor vil du skifte Eyvind, det er vel det der er nødt til at komme frem ellers giver det jo ikke mening

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-11 19:20

Det hjalp mig ikke rigtig Stouenberg.

Fijala:
Mit system ser sådan ud.

Internet.......D-Link 655........Switch........D-Link-------trådløs comp.
.......samme D-Link 655........Hawking......antenne......40-50 mtr--------trådløs comp.
.......samme D-Link 655-------trådløs til min comp.
.......samme D-Link 655......switch nætværksting.........kabel til min til min comp.

Det jeg gerne vil, er at sætte antennen fra Hawking over på D-Link 655
Rent mekanisk passer den tilsyneladende.

Det kører nogenlunde, men signalet er ikke så godt på de 40-50 mtr og der er kun 2 bjælker.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-11 16:15

Tak for svaret Stouenberg. Det var en god henvisning, selvom jeg ikke kunne bruge den.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-06-11 17:35

- velbekommen Eyvind og god weekend...