/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
adr. på den kloge mand i ringkøbing
Fra : karin42
Vist : 8590 gange
195 point
Dato : 12-06-11 10:43

hvem mon kender den
jeg vil være meget taknemlig for den.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 12-06-11 10:44

har siddet i dagevis og ledt efter ham - kender ikke hans navn

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 12-06-11 10:53

der findes ikke nogen kloge mænd glem det og spar dine penge
alan57

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-06-11 10:57

Ole Pedersen, Vostrup

Accepteret svar
Fra : sonjor

Modtaget 205 point
Dato : 12-06-11 11:00

Min mand har haft glæde af at konsultere Carl Martin Haakonson, Ø. Strandgade 14 i Ringkøbing. Han havde problemer med den ene fod, som han engang forvred voldsomt. Behandlingen hjalp straks, men måtte gentages et par gange til. Han er også god til at behandle nattetisseri og sports-skader. Han står i telefonbogen under kategorien Massør.

mvh Sonja

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 12-06-11 11:03

Citat
der findes ikke nogen kloge mænd glem det og spar dine penge
alan57 Det var ikke det der blev spurgt om. Hvorfor holder du ikke bare bøtte, når du ikke har svaret på spørgsmålet?? Det er sgu da en underlig adfærd her på Kandu. Tror du virkelig at spørgeren tænker...nå Allan siger der ikke findes kloge mænd, så jeg dropper det. Nej vel...så dit "svar" er komplet ubrugeligt

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-06-11 11:21

Nej lokalbefolkningen på de kanter er ret småt begavet på grund af religion og indavl.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 12-06-11 12:34

Tak for svaret sonjor.

tak for svaret ! du har ret i at de kommetarer alan kom med ku' jeg sagtens undvære

rigtig god pinse