/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
3D spiral
Fra : AlBachari
Vist : 379 gange
20 point
Dato : 19-05-03 14:25

Hvordan kan man tegn en 3d fjeder med kvadrant snit i sted for rund snit

Kommentar
Fra : carlssons

Dato : 10-10-03 10:58

Du skal først downloade et LISP program, der tegner en 3D Polyline. Derefter skal du anvende Extrude kommandoen, der kan trække et rektangel op langs med 3D polylinien. Læs mere her: www.carlssons.dk

Med venlig hilsen

John V. Carlsson