/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
download problemer
Fra : denevigeuheldige
Vist : 578 gange
50 point
Dato : 11-06-11 15:24

På min nyformaterede pc og nyinstallering af google chrome (og andre browsere) får jeg nu en fejlmelding hvor jeg slet ikke får lov til at downloade. Får en fejlmelding i fanebladet som hedder: setuppoker.exe (1x1) og så sker der ikke mere. I adresselinien står der:

http://banner.betfred.com/cgi-bin/SetupPoker.exe?&member=incomeaccess&profile=download&creferer=affid_4176_a_3887b_391c_

Fejlmeldingen kommer kun på enkelte hjemmesider (downloaden fungerede fint på de samme sider på den gamle installation). Nogen der kan forklare hvad der lige sker?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-06-11 18:53

Citat
hvor jeg slet ikke får lov til at downloade

Filen er såkaldt net-installer, som du skal installere, for at kunne hente resten
af installetionen = programmet ned.

Har du rettigheder = ADMIN på din pc til at installere
Ydermere skal du sikkert også give din firewall tilladelse.

Du kan hente filen her, pakket som en zip fil
http://www.4shared.com/file/oJcsMRdW/SetupPoker_5e354b.html

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 11-06-11 22:25

Jeg er ikke specielt glad for at installere 3. parts programmer for at få noget til at virke som virkede upåklagelig tidligere. Hvordan fungerer dette program? Hvordan vil fremgangsmåden være?

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-11 22:51

Citat
Jeg er ikke specielt glad for at installere 3. parts programmer

Den fil du henviser til og jeg har lagt op.
Har den egenskab, at du først skal indstallere DEN, før du kan hente resten
af selve programmet ned (noget med poker går jeg ud fra)

Det minder om den nye måde at downloade fra Adobe
der får du også en LILLE (skidepakke) der skal installeres, (og som altid vil på nettet = spam)
før du kan hente yderlige programmer/ updates

Og DEN SKAL du have, for at kunne hente selv programmet (POKER??)
og bruge det.

Citat
som virkede upåklagelig tidligere

Alle laver om på deres program installering´s metoder,
selv bruger jeg ikke de programmer, som laver en af disse pre-install = Adobe
så vil jeg hellere være et par år BAGUD, end have masser af
såkaldte opdate´s vinduer, der åbner sig hver man bruger programmet.

Men du kan? hvis du er heldig, altid slette noget af det _ bagefter
men når/ ? man skal klikke på en EXE fil, for at DOWNLOADE mere
SÅ HOPPER jeg af den forbindelse, vil ikke have deres skidt på min pc.

Men hvis du vil have det, kan jeg? måske lave en portable udgave til dig.
Kender ikke programmet og er ikke klar over hvad det kræver ? login/ Java osv
Men skal gerne lave en udgave, der ikke skal indstalleres, altså
hvis der ikke kræves både det ene og andet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-06-11 22:53

Citat
Har den egenskab, at du først skal indstallere DEN

Og du er sikker på selve siden du hentede der fra er OK,
ellers kan du ende med en PC der ikke gider mere.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-06-11 23:05

Har lige installaret det, det ser rimeligt sikker ud
http://peecee.dk/upload/view/311694
Men jeg hoppede af ved LOGIN

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-06-11 23:39

Har lavet lige en portable udgave (skal ikke installeres ), virker på xp home + pro
skal lige have den lagt på nettet, så kan du hente den hvis du vil have det
Det tager en ½ time med et link til det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-06-11 00:27

Kan hentes her, der er 2 udgaver, var i tvivl om hvad.
http://www.4shared.com/file/E_FYvt7R/poker.html

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 12-06-11 00:38

Kære nomore> Det var jo slet ikke meningen at du skulle gå så langt som du har gjort - men sødt af dig må jeg sige. Fatter desværre bare ikke ret meget af det du skriver om at lave portable udgaver så når du linker denne her: http://www.4shared.com/file/E_FYvt7R/poker.html - aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg kan sige at de pokersider jeg vil downloade fra absolut bliver brugt af ekstrem mange spillere og der forlyder ingen problemer med disse sider overhovedet, hverken i pokerrooms eller i nyhedsblokke. Har dog tidligere brugt siderne uden problemer og virusprogrammerne stopper dem ej heller. Bl.a. benytter jeg kaspersky.
Jeg benytter windows 7 - ved ikke om det giver problemer med din portables?
Til sidst vil jeg nævnte at jeg uden problemer kan downloade fra siderne på min bærbare så problemet må ligge på min stationære pc`er eller også flipper browserne helt ud (har prøvet med explore 9, firefox 4 og google chrome)

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 12-06-11 01:26

Har nu løst problemet. Kaspersky indstillingen "aktiver banner indstillingen" var aktiv. Efter deaktivering af denne funktion er der ikke længere problemer.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 12-06-11 01:27

Tak for svaret og din flotte indsats nomore.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-06-11 01:44

Citat
Har nu løst problemet. Kaspersky indstillingen "aktiver banner indstillingen" var aktiv. Efter deaktivering af denne funktion er der ikke længere problemer.

hvad skal man sige = sikkerhed er GODT

men for meget kan give ? noget at tænke på
+

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 12-06-11 01:50

Citat
http://www.4shared.com/file/E_FYvt7R/poker.html - aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.

Der må stå DOWNLOAD et eller andet sted..........

Men da dit problem er løst, så ingen grund til at hente det ned.
Med mindre du vil have en udgave der ikke skal installeres = portable
til senere brug = kan bruges på alle pc´er, da den ikke kræver installation.