/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
>Til og fra job, trække km fra
Fra : Nyx-x
Vist : 706 gange
20 point
Dato : 11-06-11 10:02

Hvordan finder jeg ud af antal tilbagelagte km til fra job? Når jeg bruger offentlig transport.
Jeg skal bruge det til at trække transport fra.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-06-11 10:24

- find afstanden mellem A og B, gang med 2 og træk 24 fra. Så har du det antal km du kan trække fra...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-06-11 10:48

Du kan finde afstanden via Kraks kort eller Google Maps.

SKAT bruger det samme når de skal tjekke folks oplysninger.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-06-11 13:34

Jeg bruger "eniro" hvor du kan indtaste en rute og så kommer det frem hvor lang den er. Den kan vise den korteste rute som skat bruger.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 20 point
Dato : 11-06-11 13:57

Hejsa,

Eller endnu nemmere, brug "Tast selv" på www.skat.dk. Der er der under det felt hvor du skal indberette denne oplysning, en kalkulator så alle oplysninger med det samme er hos Skat og dermed også din dokumentation

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 12-06-11 09:56

Tak for svaret bluesky.

Se bluesky, det kunne bruges. Så er der ikke tvivl om antal km.
Takker så megt

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 12-06-11 10:38

Hejsa

Det var så lidt

Fortsat god Pinse
Bluesky