/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word 2010 indstilling
Fra : denevigeuheldige
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 10-06-11 20:37

Når jeg indsætter en tekstboks i et word dokument og jeg ønsker boksen til at være præcis i midten af dokumentet - findes der et redskab hvor jeg kan indstille (centrere) boksen. (marginer kan jeg ikke få vist)

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-11 20:42

Jeg tror du forveksler tabel og tekstboks.

Hvis du indsætter en tekstboks fra "båndet" formater, vil du kunne flytte bosken liger der hen hvor du vil og og du kan omryde tekster omkring denne som du lyster.

vh Benjamin

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 11-06-11 10:27

Hej. Misforstår vi hinanden? Forestil dig at du har et blank dokument hvor du så vil indsætte en tekstboks. Jeg vil have boksen til at stå lige langt fra siderne, altså præcis midt i. Jeg spørger til om word giver mig et redskab/funktion til rådighed hvor funktionen hjælper mig med at ramme plet.
Hvis jeg kunne få vist marginerne som i de gamle versioner ville jeg kunne bruge den til at rette til men så vidt jeg kan se kan jeg ikke få vist marginerne i den nye udgave.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 50 point
Dato : 11-06-11 11:04

Hvisd din tabulator bar ikek er synlig kan du klikke på den højre scroll-linial i toppen så kommer tabulator frem...

Hvis du klikker på win Globusen der hver du germmer filer etc. kan du nederes i dialogboksen komme til bordindstillinger.

Under avanceret kan du få word til at vise det skrive bare område, og en del mere...

De fleste ting er der endnu, man skal baer finde dem nogle underlige steder.

vh ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-06-11 11:07

En anden metode er at når din boks er markeret, kan du under aranger vælger om den skal være Centeret eller H/V juster etc.

Vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 11-06-11 11:11

Tak for svaret Benjamin.Hansen.