/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det smart?
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 811 gange
200 point
Dato : 10-06-11 17:42

Der hvor jeg har til huse, vedrørende mit byggeprojekt, har jeg en ung pige, som sørge for mad, rengøring og tøjvaske
Den anden aften fik jeg tid til at gå på vildsvinejagt og da spurgte den unge frøken om hun måtte komme med. Nu er skal det ikke være nogen hemmelighed at den unge frøken ser godt ud og har til lige med, både til gården og gaden
Jeg sagde nej, for jeg var bange for hun ville distrahere min jagt, man er vel mand, så derfor satte jeg hende til noget husligt arbejde.
Nu kommer så spørgsmålet, var det en klog disposition?

SHV for lige nu serveret dessert af den vævre frøken

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 10-06-11 18:01

- der jo det de oprindelig var beregnet til bl. a., men hun kunne vel også bruges til noget andet derude i ødemarken, hvis ventetiden blev for lang

kryds

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-06-11 18:15

Det var absolut klogt.
Man skal ikke falde for fristelsen til at vise attrå overfor tyendet. Så bliver de indbildske og bestiller ikke så meget, men begynder at stille uhørte krav.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-06-11 19:06

En dag får hun harpunen sat fast i dig - og så hænger du virkelig på den. Pas på!!! Et godt råd fra en hårdt prøvet mand.

Mvh.
Tonganeseren

Enig med transor

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-06-11 19:08

Er det én du har hyret via en kendt forfatter og jæger ??? For i så fald, ville jeg skille mig af med hende/ham aldeles omgående ??? Du ved sgu' ikke om vedkommende er af han- eller hunkøn - det garanterer forfatteren ikke noget om !! Du risikerer at få fat i en bajut og så er helvede løs !!!???
Men ellers ville jeg i dit sted også lade vedkommende blive hjemme - de distraherer blot og så er det hele ødelagt - hver ting til sin tid !!

ØV4
Uden C og K og bajutter

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 10-06-11 19:18

Absolut det eneste rigtige.
Hvis du havde slæbt hende med ud, havde hun med garanti udstødt et hvin, når foderautomaten var gået i gang, for som den listige hanhund du er, havde du fortalt hende om de grumme tænder en keiler er udstyrret med, for at banke en stemning op.

Du havde vel heller ikke fået din velfortjente nylavedet dessert, serevret fra hånden af dien vævre frøken, hvs du havde tilladt hende at bruge tiden i dit gebet,- vel
Hold samme stil., godt for jagten og frøknen skal nok bede om andre ydelser fra en princip fast jægersmand

Mvh
BW

Stadig Xet

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 10-06-11 20:52

Du lyder som jægere er flest...stupid og åndeligt indskrænket For det første er det et idiotisk spørgsmål at stille og har udelukkende et formål, at flashe din indbildte virilitet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-06-11 22:01

kabooooooom! Vi har fået endnu en quinde i panelet. Forhåbentlig ikke en Bajut fra Filipenserne?? Her mener de fleste langhårede, at mænd er nogle svin. - og hvorfor mon det??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-06-11 22:05

Tsk, tsk, tsk, tsk, og atter TSK. Hvordan fanden kunne du sige nej til tilbuddet..?
Giv dog for fanden Trunten det hun sukker efter. Hvor svært kan det være.?

Havde det været mig der havde fået et lignende tilbud fra omtalte Trunte, havde jeg sagt, op i røven med den vildsvinejagt, nu skal der dælem fløjtende "festes". Jeg havde flået trusserne af hende, og så kan jeg den onde fløjteme love dig for, at hun havde fået så meget vandrør, at hun ikke kunne gå i flere dage...!

SHV, du skuffer mig dybt.! Tsk, tsk, tænk sig, at tage på vildsvinejagt når der var fisse i luften...!???
Hvor dybt kan man synke........!? Vildsvinejagt frem for madrasbal.....nej aldrig i livet.

Mvh.
HH
Nu med tårer på kinden

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-06-11 22:11

Du har lige skudt selv i foden og det som den var tænkt som forbier ramte lige lidt højere oppe end beregnet og kaliberen lidt vel overvurderet

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 10-06-11 22:51

Haaaaaaallllllløøjjjjjsa Dulcona, jeg behøver ikke flache min indbildte virilitet
HH nu har jeg altid sagt skæg for sig og snot for sig, går jeg på jagt, går jeg på jagt basta og når jeg beslutter mig for, om den unge frøken snart skal se hvor mange knasthuller træloftet har, så kommer den tid det er nu dejligt at komme hjem til et hus, hvor alt er poleret og rent af en kvindehånd, det er der ikke mange mænd der oplever i Dannevang

SHV har fået et tilbud af den unge frøken, vi skal ud og bade i en skovsø imorgen

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 10-06-11 23:07

-sandshedsvidne, det siger en hel del om din alder med en kone af den årgang

Kryds

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-06-11 23:42

Vildsvinejagt ?

Skyd ikke blindt ind i buskadset hvis der høres gryntelyde, Du kunne risikere at ramme et elskende par.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-06-11 10:00

Når nu sandheden skal frem, æh er det den samme kvinde du lige har fået barn med ? Eller er det en anden???? Eller er du blot på grissebassen ?? Lad os nu høre "Sandheden"
Har du løbende kontakt med bb1 og hans "bureau"? I givet fald kan du måske berette, om bb1 har skudt en buk eller ???

ØV4
uden C og K, ikke pedel-medhjælper, bosat på Sjælland

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 200 point
Dato : 11-06-11 19:34

Kære Sandhedsvidnet.
Uhadada for en redelighed. Lad nu forstanden råde over drifterne - i en svær tid, hvor konen mere eller mindre er braklagt pga. familieforøgelsen. Du bevæger dig ad en farlig vej, hvor lysterne dominerer omtanken og fornuften. Er du i virkeligheden en liderbuk - som i stedet for at forkæle moderen til dit barn kaster dig ud i hovedløse forhold til unge quinder?

Vi venter spændt på en redegørelse. Og så skal jeg i øvrigt være den sidste til at kaste med sten.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-06-11 07:43

Tonganeser.

Det er vel nok godt du ikke vil kaste med dine sten - sikken et svineri det kunne afstedkomme

Jeg har netop lagt røret med én af mine meget gode venner, som kender lidt til forholdene i det østjyske !!
Han kunne fortælle, at forfatteren og jægeren bb1's dænder ikke stammer fra Philipinien, men er fra en sumpbæver skudt i det midt/vestjyske under ulovlig jagt !! Han praler endog med, at en bæver har grandeller ligesom en hjort og de er også banket ind i kæften på ham !!! Er der nogen der er vidende om, at en bæver har grandeller eller er forfatteren igen fyldt med løgn ???

Fortsat god pinse !

ØV4
Uden grandeller

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-06-11 10:58

Grand deller eller ej - manden er blævrende fed og ulækker.

Og så var jeg ved at få kaffen i halsen over det billede du lige manede frem for mine indre nethinder - altså hvad angår tænderne fra en sumpbæver.

Og nu ved jeg, hvor jeg tidligere har set sådanne tænder!!!! NORA MALKEKO har samme slags dænder - og det samme gælderFEDTMULE. Hvis nogle har glemt det, så stammer karaktererne fra Ander And & Co.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-06-11 12:59

Muligvis er det derfor at omtale forfatter, har slået sig ned på selvhugst i skoven - under mottoet;
"Bæver og Hæ, fælder alle slags træ"

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-06-11 18:44

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-06-11 22:45

Håber i har haft en god pinse, det har jeg. Det har været utrolig varmt, her hvor jeg har været og har været ude at bade i en skovsø hver dag, for at blive svalet af
Tonganeser du har ret, omtanke og fornuft er svær at håndterer, når en mand ser noget uimodståelig foran sig, jeg har altid haft den holdning at en mand skal sprede sine gener, så bredt som muligt.

SHV, går nu til ro, efter en behagelig dag

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-06-11 00:09

Øh - kære Sandhedsvidnet.'

Men du behøver squda ikke gøre arbejdet alene. Og så er jeg helt enig med dig.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 14-06-11 00:20

Hør nu lige engang vidnet og tongaen. I kan godt have lidt ret i det der med at sprede sine gener, MEN jeg vil nu vove den påstand at nogen måske nok liiige skulle holde sig lidt i baggrunden. Der er mig bekendt visse artsfæller som der er rigeligt med eksemplarer af - ingen nævnt, ingen glemt

kryds

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-06-11 08:46

Hej Tonganeser.

Det er ikke retfærdigt at sammenligne de agtværdige Nora Malkeko og Fedtmule med den betændte, rent intelligentmæssige svagt begavede "jæger" og instruktør hos DJ, med disse umælende personligheder !!!!
Jeg synes jeg får det så hedt - kan det være fordi bb1 er ved at brænde en dvd med alle vores udsagn ???

ØV4
Én af frontkæmperne mod bb1's diktatur

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-06-11 22:18

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-06-11 23:27

Hej Sandhedsvidnet.
Mange tak for POING. Mjaeh - vi ved nok, hvad der er godt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-06-11 06:42

Jaaaaaaaa, og jeg er nu blevet enig med mig selv, min hushjælp skal have et nærmere hjemmestudie en af de nærmeste dage

SHV nu også i cykels shorts