/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Nye vinduer og døre
Fra : grow
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 10-06-11 09:44

Mit hus kunne godt trænge til skift af ovennævnte og i "Ide'nyt" bladet er mange reklamer for dette.
Kender I noget til kvaliteten på vinduer/døre fra firmaet JNA ?
Det første jeg tænker på er Rationel vinduer, men jeg syntes priserne ligger lidt højt.
Jeg ved godt at kvalitet og pris ligger sammen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-11 09:53

Vi har lige bestilt to vinduer derfra - efter at have spurgt vores tømre, om han kendte kvaliteten - han sagde de var gode nok...Så nu håber jeg han har ret, men han plejer nu at have forstand på hvad han har med at gøre

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-06-11 11:43

- jeg ville vælge:

http://www.kpk-vinduer.dk/Default.aspx?ID=50

God Pinse

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-11 11:44

Stouenberg... hvorfor??

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-06-11 11:52

Jeg læser med på de kloge ord!

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 10-06-11 12:29

Jeg har selv Rational vinduer, som også blav anbefalet. det er meget fin kvalitet, beslag, overfladebehandling, vedligeholdelsesfri overflade udvendig. Ligeledes er træet lavet af kernetræ, hvilket sikrer en lang holdbarhed. Prisen er større, men er givet godt ud.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-11 15:17

Ude på gårdspladsen står der 3 nye vinduer som jeg skal have sat i mit hus engang i den nærmeste fremtid, jeg købte dem på min arbejdsplads, de er ikke billige men kvaliteten er OK med pil op: http://www.idealcombi.dk/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-06-11 19:14

Mine vinduer og yderdøre er fra Rødbo i Jylland - men ellers er de ganske gode.
De er lavet af træ, og har nu siddet i nogle år.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-11 20:46

Blev det JNA eller tænker du endnu?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-07-11 22:21

Vi fik vores JNA vinduer igår - det var godt nok en lang leveringstid, men det havde de nu fortalt ved bestillingen

Vinduerne ser rigtig pæne ud, men de er ikke sat i endnu

Kommentar
Fra : grow

Dato : 16-07-11 22:25

Du har ret o.v.n.
Jeg tænker lidt endnu, men det bliver enten Rational eller KBK da tømmeren, som skal hjælpe kan skaffe disse til en rimelig pris. Dog beholder jeg nogle af de gamle vinduer og skifter glasset til ny lavenergi. Jeg er sikker på at alle forslag er gode, så hvem skal have point? Du får dem fordi du spurgte til sagen.

Godkendelse af svar
Fra : grow

Dato : 16-07-11 22:25

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-11 20:10

Citat
Du får dem fordi du spurgte til sagen.
Tak men det var altså kun fordi jeg var lidt nysgerrig, der var gået lang tid siden du spurgte