/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Regulering af gardin i Heki 2 tagluge
Fra : jalagi
Vist : 606 gange
300 point
Dato : 10-06-11 05:24

Hej.
Vi har fået monteret en heki 2 tagluge i vores vogn,problemet er at når mørklægningsgardinet er trukket for går der ikke lang tid inden det løsner sig og der er så halv myggenet og halv mørklægning.Hvordan regulere vi det.???
Hilsen Anette

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 10-06-11 07:14

Det må firmaet da vide, som har monteret det.

vic200

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 10-06-11 08:02

Jeg havde et problem med myggenettet der ikke ville rulle ind. og fik det strammet. Hvordan værkstedet gjorde det, det ved jeg ikke. Det må også kunne løse dit problem.

Enig - det får du leverandøren til at ordne.

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 10-06-11 09:24

Selvfølgelig kan campingforhandleren ordne det men det var da nemmere at gøre selv end at skulle køre mange km for det.Hilsen jalagi

Annuller spørgsmålet
Fra : jalagi

Dato : 15-06-11 11:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål