/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
sletning af harddisk - fortsættelse
Fra : denevigeuheldige
Vist : 447 gange
50 point
Dato : 09-06-11 19:32

Er ikke klar over om man kan se de ekstra kommentarer/spørgsmål der kommer efter at spørgsmålet blev lukket http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=156122, men ellers er de her. Har lagt 2 forespørgsler efterfølgende. Håber I stadigvæk er derude

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-06-11 19:47

Hvis du er bange for, at nogen kan læse dine data - kan du jo bare bruge en hammer til fysisk ødelæggelse af HD. Det er den sikreste måde.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 35 point
Dato : 09-06-11 19:51

Spørgeren er den eneste som ikke får mail, når der skrives videre i et accepteret/lukket spørgsmål.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-06-11 21:14

Citat
Der er desværre sket en fejl

Der er desværre sket en fejl på den side du prøver at vise.

Prøv igen om et par minutter. Hvis fejlen bliver ved med at opstå, så send os en e-mail : Service.dk

Med venlig hilsen

Active kill disk??? og der er ikke noget at hente tilbage,
medmindre du er? PENTAGON/ CIA = DK gider ikke ofre en DK krone på at afkode
noget, de ikke kan HACKE sig til = banker og andet der KUN har en SSL cruptering på kun 128 BIT værdig, at hente data tilbage fra.
HVILKET kan tage selv DEM op til et ½ - 1 år for at BARE hente lidt tilbage (en mail)
Alt bliver slettet med en crypterting der (258BIT), i modsætning til - mangler i det HVIDE HUS
se wikie lake?

Mangler du bare at kryptere hvad du dagligt skriver.
SÅ se under
http://www.google.dk/search?hl=da&pq=keystroke%20crypt&xhr=t&q=free+keystroke+crypt&cp=5&pf=p&sclient=psy&source=hp&aq=f&aqi=&aql=&oq=free+keystroke+crypt&pbx=1&biw=996&bih=569&cad=cbv

Mangler du en pro udgave, har jeg en liggende du gerne må få.
Den koder alt hvad du skriver = når du skriver DET
uden at det går ud over tekst eller andet, på din lokale PC = andre? kan bare ikke se dine taster.
Men Whatt 69_

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 10-06-11 09:52

Citat
Active@ Kill Disk er et program til at slette software, hvor der IKKE er muligehed for at genskabe slettet data. Programmet kan køres fra floppy boot disk.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 10-06-11 20:35

Tak for svaret Eyvind.