/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Penis længde :-P
Fra : dani789
Vist : 2898 gange
50 point
Dato : 09-06-11 16:28

bare lige sådan for sjov hvad er den normale penis længde?

det var lige en tanke der strejfede mig

Kommentar
Fra : simonanton

Dato : 09-06-11 16:30

5 cm i Ribe

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-06-11 16:45

Citat
5 cm i Ribe

I er ikke så krævende i Ribe.

En målangivelse,som Thyboerne har brugt i mange år: Begge hænder foran hinanden,og hovedet frit. Muligvis får andre,i andre landsdele,mindreværdkomplekser.

Det kan vi ikke ta`os af. Der er visse fordele,ved at bo højt mod nord.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-06-11 17:29

Citat
Begge hænder foran hinanden,og hovedet frit.

Hvad Mosebaek, har Thyboer små hænder?

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 09-06-11 17:37

Citat
5 cm i Ribe
Fra gulvet s'føli

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-06-11 17:46

Kender I den: En hvid og en neger stod og tissede på den lave bro over Ribe å. For at hævde sig siger den hvide "vandet er koldt i dag" og negeren svarer "der er mange sten på bunden"

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-06-11 17:53
Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 09-06-11 17:54

I henhold til de stastistikker der er lavet, hedder det sig at gennemsnitsstørelsen er 14 cm.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-06-11 18:15
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-06-11 18:17

Citat
hedder det sig at gennemsnitsstørelsen er 14 cm.

- ja ja Trille, men vi taler om længden!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-06-11 18:26

Citat
I henhold til de stastistikker der er lavet, hedder det sig at gennemsnitsstørelsen er 14 cm.

Er det en "stadlig" mål??? eller kun under begejstring.......

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-06-11 18:34

Citat
"stadlig"

Menes "stadig"...... for at gøre forvirringen komplet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-06-11 18:38

Det er i Ribe å i koldt vand.
Nej, bare rolig, det er "under begejstring" og er længden!
Citat
3. Den gennemsnitlige penislængde blandt mænd i den vestlige verden er 15 cm! - KORREKT!
Den gennemsnitlige længde for en erigeret kødfløjte på en vestlig mand er ganske rigtigt 15 cm. Asiaterne halter bagefter med 12 cm, mens afrikanske mænd stiller os alle sammen i skyggen med en gennemsnitlig længde på 18,4 cm. Til alle jer der ligger under gennemsnittet, kan vi kun sige: Hvis hun synes, du er for lille til fitten, så har hun jo andre, mindre huller der kan bruges

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 09-06-11 20:31

nå så er jeg da tilfreds med min 17,5

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-06-11 20:36

Citat
hvad er den normale penis længde?

Det kommer an på, hvad den skal bruges til

Hos mig kan den svinge mellem - og plus 20
men, er det Lægen der skal se nærmere på dyret, er jeg ovre i minus -
da den hader at komme ud af bukserne til den person.

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 09-06-11 20:38

kender det godt

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 09-06-11 21:13

Grow Ja ok, så er den steget med 1 cm på godt 8 år, det er da ok ss Så om 8 år og der er en der spørger igen, ja så er det jo nok 16 ss

Men det var 14 dengang jeg lærte om det ss Hvilket det i øvrigt vist er i UK ihvertfald for små 5 måneder siden ss

Og ja Stounberg..
Og ja det er længden, den der render rundt med en der har en på 14 cm i omkreds, har jeg fame ondt af.. Han får aldrig noget, og dem der får ondt af ham, og vil forsøge, ja de får sq et stort nehov for gaffatape bagefter, fordi at de er flækket..!!

Mosebaek
Ja det er under begejstring ss Men det er sommetider sjovt, at se en der kun lige har en på 3-4 cm i afslappet tilstand, og når den så bliver begejstret, ja så måler den 17.. Det er sjovt, at det kan lade sig gøre..

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-06-11 21:27

Der findes et begreb for det med hvor stor forskel der på størrelsen i afslappet og "hygge" tilstand.
Hvis forandringen i størrelse ikke er stor, så kaldes den en "kødpik"
Den på 3-4 cm. som bliver 17 cm. kaldes en "blodpik"
Nu kan vi da snart godt "klippe denne tråd" over. Altså ikke den under hovedet!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-06-11 21:46

Det er en af de sjoveste tråde her.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 09-06-11 21:54

Det er nemlig rigtigt grow: mange kvinder (og mænd) tror at man kan se på en pik i slap tilstand hvor stor den vil være når den er rigtig glad.... Det er ikke rigtigt. En Pik der i afslappet tilstand måler 6 cm kan sagtens blive 15 cm når den er glad. En der er 10 cm kan ligeså sagtens kun vokse til 15. Hvis man(d) vil være helt sikker, er der ikke andet at gøre end at tage sagen i egen hånd.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 09-06-11 22:02

Citat
tage sagen i egen hånd

Jeg foretrækker altså konens (hånd)

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 09-06-11 23:32

ved ikke lige hvad gennemsnitlængden er.

men det siges at asiaterne har de korteste og negerne har de længste.

så må alt der i mellem være gennemsnittet.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 10-06-11 09:03

Citat
Og ja Stounberg..
Og ja det er længden, den der render rundt med en der har en på 14 cm i omkreds, har jeg fame ondt af.. Han får aldrig noget, og dem der får ondt af ham, og vil forsøge, ja de får sq et stort nehov for gaffatape bagefter, fordi at de er flækket..!!

Arh Trille7..... Nu ligger min altså på omkring 18-19cm i omkreds og det går da fint, har da ikke brugt gaffertape endnu...

Tror du skal google "tabel og formelsamling" og finde forskellen på omkreds og diameter...

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 10-06-11 09:39

Ekspress105

Og jeg tror, at du skal købe dig et nyt målebånd så. For dem der man kan købe i butikker for mænd med store ego'er, vist ikke helt er korrekt i cm.

Men har godt set, at man kan købe en lineal, der fortæller at mandens kønsdel er 20 cm i længden, og når man så bruger en alm. lineal, ja så er den kun 14 cm. Jeg tror da at det er sådan et målebånd du har fået fat i..

Men undskyld, nu skal jeg da ikke pille din selvtillid ned.. Har lige taget et tjek med et målebånd, og er din den størrelse, ja så har jeg satme ondt af pigen du er sammen med, medmindre at hun ikke har lavet sine bækkenøvelser efter fødslen. Jeg var sammen med en engang, som havde en omkreds på 16 cm, hvilket er rimeligt stort, og jeg blødte i en uge bagefter.

Men ønsker dig da al mulig held og lykke.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-06-11 09:49

Citat
Men har godt set, at man kan købe en lineal, der fortæller at mandens kønsdel er 20 cm i længden, og når man så bruger en alm. lineal, ja så er den kun 14 cm. Jeg tror da at det er sådan et målebånd du har fået fat i..

Trille 7
Det målebånd du omtaler er til kvinder, der måler
Lige som der findes havespader til kvinder. Der er det bare omvendt - de er mindre.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 10-06-11 09:50

Trille7

LOL Du ka ikke pille mig ned... Ved hvad jeg har og ved jeg ligger i den gode ende, så hvad du så har af erfaringer påvirker ikke min størrelse....

Og at du har været sammen med en der var større end du kunne klare er da ærgeligt for dig men tro mig der er kvinder som ka klare væsentligt mere end det...

omkreds= PI (3,14) * Diameter... Så regner du bare...

Men jeg er egentligt ligeglad med din mening om min størrelse, du skal jo ikke modtage den....

Kommentar
Fra : Trille7

Dato : 10-06-11 09:54

Nej desværre.. Det er også en mandelineal, der måles i dyr, bare for at hankøns selvtillid kan komme opad, for det er jo styrkende, at den er på størrelse med en elefant, og at man så bagefter kan rende rundt og prale af, at man har en elefantis ik.. ss

Men prøv du at tage et ordentligt målebånd og så tjek på ny, uden strømper på den. Så vil du nok også komme ned på de 16 cm, hvilket er ret stort. Og kan være ekstremt smertefuldt.

Men tag et kig på google, søg under størrelser, og jeg mener, at der står, at 13-14 cm er normal tykkelse. At jeg så lige læste forkert, ovenover din besked, ændrer jo ikke på din overdrivelse ss Men på den anden måde, hvis det er det der skal til for at i kan overleve, jamen så skal jeg da nok lade være med at sige dig imod..!!

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 10-06-11 09:58

Hvem pokker har sagt jeg er normal????? Og bare fordi du har patter i størrelse 75b er det jo ikke ens betydende med at din nabo ikke kan have dem i størrelse 80d, vel??????????

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 10-06-11 10:23

Man kan stort set ikke snakke om størrelsen på en pik i slap tilstand, da den varierer alt efter dit blodtryk, konstant. Det er faktisk en slags afslapningsmåler. Jo større den er uden at være stiv, jo mere afslappet er du og jo sundere.
Det er jo også derfor myten om bodybuildere med små pikke eksisterer, da derers blod bliver brugt i musklerne, når de har trænet.

Men det lader da til at dem med de mindste pikke får mest sex, se selv hvor mange de er i Kina

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 10-06-11 13:08

det er da en lidt spøjs samtale jeg fik sat i gang?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-06-11 13:20

Ja Dani789. Vi bliver sikkert sure, hvis du lukker og godkender et svar.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-06-11 18:53

Hvorfor fa`en skal det være så surt,altsammen.Kan vi ikke bruge et par vitser,der har lidt relation til emnet:

Han stod nøgen foran vinduet og gjorde morgengymnastik. - Træk gardinerne for, sagde hans kone. - Ellers tror folk, jeg har taget dig for pengenes skyld...

Et ægtepar var kørt lidt sur i deres parforhold.Så de besluttede sig for at prøve et partnerbytte.Efter en times tid,rejste den ene mand sig op på albuerne og spurgte:Hvordan tror du det går,inde hos pigerne.

En mand kommer op til lægen og siger at han ikke helt ved, om han er til damer eller mænd. Lægen siger til ham at han skal tage benklæderne af og lægge sig op på briksen. Lægen tager fat omkring sjoveren og spørger manden om han kan sige 57? "57", svarer manden.
Lægen beder ham nu om at vende sig om på maven. Han tager handsker på og stikker fingeren op i anus og siger: "Kan du sige 57?".
Hvorefter manden svarer: "1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 ..... "

Det var sessionstid, og Jens stod over for lægen, der skulle undersøge ham for små skavanker.
Under undersøgelsen står lægen og kigger længe på Jens og siger:
"Jeg kan se, at du er omskåret, så du er sikkert jøde?"
Hertil svarer Jens: "Nej, jeg er Sønderjyde, og det der er bare slitage."

Mosebaek.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 13-06-11 09:23

jeg har en fætter i Slagelse. Han har en pik der er så stor, at der kan sidde 15 gråspurve på den . Den sidste sidder dog kun med 'et ben på den.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 13-06-11 09:43

Citat
der kan sidde 15 gråspurve på den

Det er da meget normalt for os Skandinaver, men det er flot at han kan have den "stående" til fuglenen kommer. Grunden til at den sidste fugl kun kan stå på et ben, er at han har drysset fuglefrø på spidsen.

Annuller spørgsmålet
Fra : dani789