/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Genskabe word-dokument
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 738 gange
200 point
Dato : 09-06-11 14:17

I forbindelse med arbejde i et word-2007 dokument gik computeren ned på grund af en systemfejl (stod der). Da jeg kom ind i dokumentet igen, var det meste væk. Kan jeg genskabe det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-06-11 14:27

Beklager, men når du ikke undervejs har trykket - gem - så er det mistet

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-06-11 14:40

Det kan du ikke, men nu har du så lært at man med jævne mellemrun gemmer det man er i gang med når man arbejder med Word.
Nu bruger jeg selv andre programmer som af sig selv gemmer det man er i gang med.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : molped

Modtaget 210 point
Dato : 09-06-11 14:53

Word 2007 kan indstilles til regelmæssigt at gemme autorecover-info.

Gå til: Word-options / Save
her markerer du "Save Autorecover information every" og
vælger et antal minutter.
Derudover er det stadig en god vane jævnligt at trykke Ctrl + S (Save).

...og ikke at forglemme at tage backup af data generelt.

Prøv f.eks. www.dropbox.com, som automatisk sikkerhedskopierer til
nettet og synkroniserer til dine andre computerere.
Således har du altid backup (Forudsat at du jævnligt gemmer i Word), du
kan "se" de samme dokumenter på tværs af dine computere, og du har
mulighed for at gå tilbage til tidligere versioner af et dokument.

Kommentar
Fra : winetaster

Dato : 17-07-11 09:42

ser med...

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-07-11 09:49

Tak for svaret molped.