/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Købe Hågen historier
Fra : svendgiversen
Vist : 477 gange
141 point
Dato : 09-06-11 11:40

Jeg hørte lige den kendte historie fortæller fra Ålborg, vist Krogen, på DAB 5
og det vækkede gamle minder i mig. Han havde jo lune og kunne afslutte med points...

Når de kan sendes i radioen, må de jo være optaget, men
er der nogen der ved hvor de kan købes? og hvad spørger man efter??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-11 12:04

Jo der findes noget på cd.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 151 point
Dato : 09-06-11 12:04
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-11 12:06

Poul Erik Krogen, som du ser.
Hans bror skulle være i live, bor i københavn.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-06-11 12:16

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-11 12:23

Velbekomme.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-06-11 13:01

Fint at du også gav et link,
jeg lukkede lidt hurtigt, fordi jeg er blevet beskyldt for altid at stille supplerende spørgsmål.

Kendte du Krogen? Jeg har været på kursus med nogen der gjorde...
De sagde han var festlig, men det endte sørgeligt, han drak sig vist ihjel??

Der er nok ikke mange her på kandu, der kender ham og forstår den nordjyske humor/dialekt,
og jeg vil ikke være den første der svarer på dit tip.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-11 17:03

Jeg kendte ikke Krogen, men har flere venner der har hørt ham live.
Han kunne optræde på gaden når humøret faldt på.
Mange har hørt ham i de tidlige morgentimer på vej hjem fra en glad nat i byen.
Og jo han var glad for drikkevarer.