/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Brugermanual til Canon EOS 600D kamera.
Fra : akle
Vist : 4735 gange
200 point
Dato : 08-06-11 08:55

Jeg har købt et Canon EOS 600D kamera over internettet. Alt forløb perfekt, men desværre viste det sig at mangle en brugemanual på dansk,(ja sågar også på engelsk). Der var manuale på spansk, fransk, hollandsk og tysk. hvilket jeg ikke kan bruge. Herefter kontaktede jeg internetfirmaet, som straks lovede at sende en dansk manual, men desværre viste det sig efterfølgende ikke at lade sig gøre.
Spørgsmålet er; Hvor får jeg fat i en dansk brugermanual til mit kamera?
Det er jo ærgerlig ikke at kunne bruge "vidunderet" optimalt.
Mvh Akle

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-06-11 09:05
Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-06-11 09:51

På henviste hjemmeside kan der kun downloades brugemanual på engelsk. Jeg ønsker den på dansk.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-06-11 09:57

Jeg klikkede på linket, accepterede vilkårene og nu har jeg en dansk manual på min skærm.. jeg kan sende den til dig, men den fylder 19 mb

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-06-11 09:57

Her er filnavnet du skal kigge efter:
EOS600D_CUG_DA_Flat.zip

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 200 point
Dato : 08-06-11 10:00

Jeg kan godt se, at der der står engelsk som sprog, men filen er alså på dansk

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-06-11 10:25

Godt, så prøver jeg dét. Jeg gik nemlig også ud fra manualen kun var på engelsk, derfor undlod jeg at klikke videre.
Mvh

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-06-11 10:27

Så skal jeg nok først have et zip-program downloadet.
Vender tilbage.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 09-06-11 13:53

'kortoververdem'
Ja, tak! Jeg tager imod tilbudet om at du vil sende den danske manual til mig.
Min pc vil nemlig ikke acceptere noget zip-program, men går grasat HVER gang. Det er til at få spat over.
Giver dig oplysningerne.
Mvh Akle

Godkendelse af svar
Fra : akle

Dato : 09-06-11 20:58

Tak for svaret Kortoververden. Det var fornemt
Mvh Akle