/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Støvsuger
Fra : Disi
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 08-06-11 08:53

Kender nogen denne her :
http://www.miele.dk/dk/husholdning/produkter/floorcare_models_26133.htm
Jeg har et stort hus med trægulve over alt
Eller kunne i anbefale andre gode støvsuger
det link jeg har vedhæftet er fra Miele hjemmeside,men når jeg søger den på Google kommer der ikke parket med som står på deres link

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-06-11 09:37

Man behøver ikke være så teknisk idet der formentlig følger et børstemundstykke med til alle støvsugere som jo er beregnet til glatte overflader og dermed også parket.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-11 09:50
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-11 12:14

Kik mest på sugeevnen. Min er på 1700 watt - den er ved at løfte de gamle gulvplanker .

Obh Nordic, Pinto 1700 watt max.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-11 12:17

Citat
Man behøver ikke være så teknisk idet der formentlig følger et børstemundstykke med til alle støvsugere som jo er beregnet til glatte overflader og dermed også parket.

Nemlig - og man kan få alverdens ekstra udstyr. Prøv at spørge i en butik, dér kan du få det hele at se.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-06-11 18:41

Grunden til at de kalder den parket, er at det mundstykke der følger med er anderledes end ved de andre Miele. til min Miele var der et meget bredt mundstykke hvor man kan klikke børster frem og tilbage og et lille hjul. Den er imidlertid ikke så god til bare gulve.

Så jeg købte et ekstra mundstykke, svarende til det som sidder på den du har linket til. Det er rigtig godt til bare trægulve og andre glatte overflader.

Så er det iøvrigt nemmere at komme rundt med.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-11 18:51

Hva' koster't, smuller54?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-06-11 19:52

Hjul på et mundstykke er noget værre l***

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-06-11 20:46

Citat
Hva' koster't, smuller54?

ka´skutte husk eet- det er jo lang tid siden. Jeg købte det lige efter vi havde købt støvsugeren, da jeg var så træt af det andet mundstykke efter kort tid.

måske man kan google det :)

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-11 20:53

http://www.stoevsugerposen.dk/product_info.php?products_id=1532

Det koster det idag. 350,- kr.

Og min suger er ret gammel efterhånden, tror det er omkring de 8 år. Sådan en chilirød S 374, til omkring 1400,- kr har jeg set den til for nogle år siden. Den er stadig fantastisk god. Jeg er glad for jeg kan regulere sugekraften.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 09-06-11 09:47

Jeg fik min Miele støvsuger ved Skovsen til 1850 den er super lækker

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 09-06-11 09:48

Altså den jeg sendte et link på den forhandles kun ved skovsen

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 27-06-11 10:34

Tak for svaret smuller54.