/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
TV/Monitor i et
Fra : lukas2502
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 08-06-11 00:09

Jeg søger en god kvalitet TV med monitortilslutning, gerne lidt større end 21" (TV mål)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-11 07:33

Besøg en forhandler

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 08-06-11 07:42

Citat
Besøg en forhandler

En forhandler vil desværre ofte være mest interesseret i at sælge det produkt han/hun tjener mest på!

Jeg mente selvfølgelig et TV med PC tilslutning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-11 07:43

Ethvert TV kan bruges som monitor....

Et TV er jo blot en monitor med TV-tuner....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-06-11 07:45

Citat
Jeg mente selvfølgelig et TV med PC tilslutning.

ALLE tv kan tilsluttes en PC

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 08-06-11 07:46

Alle nyere tv har pc indgang "sub stik" og har du hdmi udgang på computer han du osse det på nyere tv.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 08-06-11 09:29

Citat
Alle nyere tv har pc indgang

Det viser sig desværre at ikke alle nyere tv har VGA indgang. Mil spørgsmål lød også:
Lidt større end 21"

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-11 12:30

Måske du skal ud og se på ny pc også? er det en stationær pc du har?
fordi så kan det være du burde købe et nyt grafikkort også.

Men bortset fra det, så har phillips tv ofte et hav af mulige tilslutninger.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 08-06-11 23:01

Og...

Køber du et Philips på 32" eller større og der skulle være problemer med det, kommer de til dig og fixer det. Kan de ikke fixe det på stedet, får du et låne tv imens. Bare lige en service jeg synes alle producenter burde yde.

Citat fra Philips.dk :
"For fladskærms TV på 32” og derover, tilbyder vi hjemme service. Ring til vores TV specialister på 35 25 87 59 for problemfinding samt nærmere information"

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 08-06-11 23:19

Tak for svaret snaptil. Det ser ganske rigtigt ud til at Phillips er det som har de bedste tilslutninger, og en fornuftig kvalitet.
Da snapti var den første der besvarede mit spørgsmål, får han disse point.