/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Borgquist piger forsvundet
Fra : thoustrup
Vist : 1830 gange
100 point
Dato : 06-06-11 21:34

Borgquist søgning.

Edel Victorine Borgquist, Ellen Vibeke Borgquist Rasmussen, Ellen Marie Kathrine Borgquist.
Hvor er der blevet af disse piger?

Edel og Ellen Vibeke er døtre af Victor Borgquist og Eline Kathrine Rasmussen, de var vist ikke gift, men Eline kom fra Middelfart, og der er begge pigerne også født.

Ellen Marie er født på Skåstrup mark ved Bogense og døbt i Ore sogn. Hun er datter af Laurits Borgquist og hans ugift kæreste Elna Marie Magdalene Petersen, fra Ore.

Fælles for alle pigerne er at de er ”forsvundet” ud af slægten, hverken Victor eller hans storebror Laurits’ efterkommer kender noget til deres eksistens.

Edel er født i 1908, Ellen Vibeke er født i 1909 og Ellen Marie er født i 1911.

Kan det være nogle af de der hedder Borgquist i Fredericia der er efterkommere af en pigerne.
mvh Thoustrup

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-06-11 21:48

Har du spurgt her:

2. Ejendommen Købmagergade 12 v/
Taus Stanly Borgquist
Købmagergade 12C 7000 Fredericia

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-06-11 22:00

Og 4-5 flere mulige efterkommere mere i Fredericia:

Aleksander Borgquist ps_result:record_list:mob 50 43 71 04

Bente Alice Borgquist ps_result:record_list:mob 23 44 56 18

Nanna Lee Borgquist ps_result:record_list:mob 28 59 28 01

Taus Stanly Borgquist ps_result:record_list:mob 31 18 65 23

Jan Borgquist Schultz ps_result:record_list:mob 25 67 88 77

Taus er sikkert den samme som ovenfor,
mon ikke nogle af dem har Edel eller Ellen Ellen som mødre/bedstemødre?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-06-11 09:47

Det andet hovedområde for nulevende Borgquist:
http://www.krak.dk/person/resultat/borgquist/ørbæk

og du nævner jo at et par af søstrene rejste til Fyn...

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 07-06-11 12:53

Hej
De Borgquist'er der er på fyn i nærheden af Ringe og et par stykker i Odense er efterkommere af en søster til de to produktions aktive brødre Victor og Laurits

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 01-07-11 21:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål