/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Er det her SKATs hjemmeside
Fra : nosunshine5
Vist : 911 gange
20 point
Dato : 05-06-11 19:50

Jeg falder over denne "nyhed" på hvad der ligner SKATs hjemmeside.
Men den skære sådan at man kan bruge en offentligt hjemmeside til den slags.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1947006

Så er det SKAT.DK eller en af de her fake det linker til skat af forskellige årsager? Ikke altid lige ærbare.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 19:52

JA...

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 20 point
Dato : 05-06-11 20:57

Du kan finde den siddende ministers debatindlæg her:

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=55790&vId=0

Det er sikkert et forsøg på at gøre vores allesammens "Skattefar" lidt menneskelig

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-06-11 21:10

Der er inegn grænser for, hvad "Blå-blok" gør for evt. at blive genvalgt, ved næste folketingsvalg.

Kvaliteten af ministre bliver også dårligere og dårligere, så de må virkeligt kæmpe for deres pladser.

Og så kan man jo diskutere, om "Debatindlæg" er det rigtige udsagn:
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=55790&vId=0

Vi borgere har jo ikke mulighed for, at kommentere den siddende Skatteminister's udtalelser, uanset hvor lavt indholdet er - Gud fri os fra VK(o)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 05-06-11 21:15

Ja, der er ikke megen plads til debat dér. Énvejs-kommunikation er nu også meget lettere - ha ha ha

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-06-11 21:52

Mærkelig indretning.........

Hvis det breder sig bliver det vel umuligt at finde de BRUGBARE ting på de offentlige sider.

-Hvor finder man oplysninger om børnehaver på Blæverrup Kommunes hjemmeside ???

-Nederst på valgplakaten fra DF !!!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-06-11 23:54

Eftersom adressen er skat.dk så ligger den jo nødvendigvis på Skats domæne.

Hvis du kigger i toppen af siden, kan du endvidere se, at det er et debatindlæg fra ministeren, altså en subjektiv og meningsforklarende artikel fra den politiske leder af Skat.

Deter vel ikke mere kritisabelt end når politikerne bringer debatindlag i alle mulige andre fora

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-06-11 23:55

IBM

Du har da alle muligheder for at kommentere, præcis som hvis det var et læserbrev, eller et debatindlæg bragt alle mulige andre steder.

Du kan skrive et svar og sende til relevante medier.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-06-11 00:26

Citat
Mærkelig indretning.........

Selv refi er HERINDE

Men forsvinder sammen med en anden person / bruger herinde?

Men hvad_ dobbelt profiler er der masser AF.

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 11-06-11 09:41

Tak for svaret pifo.