/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Googleproblem med konto
Fra : Eyvind
Vist : 1094 gange
100 point
Dato : 05-06-11 10:55

Hej.
Min googlekonto opfører sig mærkeligt.

Min auto login var koblet fra
Når jeg så vil logge ind sendes jeg over til en side som ser sådan ud.
http://www.billedeupload.dk/photo/2011-06/a199c777/googlekonto.jpg.html
Jeg har endnu ikke reageret på denne besked da jeg er i tvivl om det er ægte.

Jeg har scannet min computer med avast som i øvrigt altid kører.

Er der andre som har observeret dette.

Eyvind.
Som ellers er glad for gmail.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-11 11:04

Ps. Da jeg ikke har åbnet min gmail, får jeg ingen mail om tråden - men jeg kigger bare ind en gang i mellem.

Accepteret svar
Fra : NegoZatoR

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-11 11:23

Den er ægte ..

Det er en ny sikkerhed der er kommet i GMail :)

Du tilmelder dit tlf nummer som sender en verifikation.

Det bliver nok ikke den sidste der kommer.

Mvh NegoZatoR

Glad G-mail bruger .. :=)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-06-11 11:31

Jeg ignorede den

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-06-11 11:37

Citat
Jeg ignorede den

Samme her + jeg fik en hvor de ville have en anden e-mail så man kunne få koden hvis man glemte den, os ignoreret!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 05-06-11 14:43

Har selv været igennem det samme og den er ægte nok. Måske der er en der har forsøgt at hacke sig adgang til din konto eller noget lignende. Bare følg vejledningen og du er oppe og køre igen om nogle minutter

Fijala
også en glad G-mailbruger

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-11 15:48

Tak for svaret NegoZatoR.
Den er nu verificeret.

Ps. en kunne ikke ignoreres.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-11 15:52

Hovsa NegoZatoR
Jeg fik ikke sat alle ***** på, for det gik så hurtigt.
Du får også lige

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-11 20:18

Nu har jeg fået melding om at der har været en kinsisk hacker inde i min konto.
http://www.billedeupload.dk/photo/2011-06/7208a71d/googlekina.jpg.html

Hmm - måske der lige skal kigges efter om der mangler noget - eller man har noget liggende.