/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
film redigering
Fra : timeglas
Vist : 717 gange
500 point
Dato : 05-06-11 09:09

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig med et film redigeringsprogram (gerne gratis) hvor jeg kan klippe HD optagede filmklip sammen i? Film jeg har optaget på min mobil. Jeg skal gerne kunne lægge forklarende tekster på og baggrundsmusik. Det er til uploadning på youtube.

mvh og på forhånd tak timeglas

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 510 point
Dato : 05-06-11 09:16

Movie-Maker fra Microsoft er et udemærket gratis program...

http://windows-movie-maker.dk.malavida.com/d3203-download-gratis-windows

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 09:33
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 09:36

Du kan også klippe film med Formatoz, men ikke samle dem

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 05-06-11 09:58

jeg har lige tanke for det samme så lad mig lige følge med.
Har købt et canon 550D som kan optage fuld Hd.
Jeg har Pinacle fra tidligere købt sammen med noger video konverteringsudstyr, men den kan ikke uden jeg tilkøber noget. Så det vil undre mig om moviemaker kan, uden tilkøb.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 10:12

Hvis du leder efter et program der kan det hele i samme abejdsgang, så anbefaler jeg dette.
Meget bedre end Adobe og Sony og hvad de end hedder.
Og billigere
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tme3_feature.html#import

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 10:17

hacket udgave = PM

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-06-11 18:59

Du kan muligvis bruge
http://www.bbsoftware.co.uk/bbflashback/home.aspx
hvis du tænker på små (undervisnings) film.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 05-06-11 19:29

Jeg foretrækker Videopad Video editor, der er gratis og nemt at bruge. Det virker også ved HD-film.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 05-06-11 19:36

Tak for svaret webm.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-06-11 20:31

Ligeså velbekomme og god fornøjelse...