/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Bonus point til o.v.n. for godt svar
Fra : bauchmann
Vist : 793 gange
500 point
Dato : 04-06-11 16:30

Her du lige lidt bonuspoint
Torben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 16:40

Jeg si'r mange tak

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 04-06-11 16:45

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-06-11 18:45

Citat
Jeg si'r mange tak

HÆHÆ er man måske nysgerrig Klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 19:23

Citat
HÆHÆ er man måske nysgerrig Klaudi

Næe egentlig ik'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-06-11 19:32

Citat
Næe egentlig ik'

Bryd sammen og tilstå du gamle...jeg er da

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 19:37

Ik' nysgerrig, jeg ved hvad det er, det er for et svar som jeg gav, hvor ? så annulleres!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 19:42

Jeg må hellere ta' så'n en her http://peecee.dk/upload/view/273461/full

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 500 point
Dato : 04-06-11 19:55

Citat
Ik' nysgerrig, jeg ved hvad det er, det er for et svar som jeg gav, hvor ? så annulleres

Stop så tudemarie, du har jo fået ekstra bonuspoint og der er rettet op på skaden.

det var kikset det der Klaudi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-06-11 20:00

Citat
Stop så tudemarie, du har jo fået ekstra bonuspoint og der er rettet op på skaden.

*GGGGG*
Citat
kiks i REMA 1000, side 14
Dåse til tudekiks Perfekt opbevaring til dine kiks –

Værså god Klaudi

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 04-06-11 20:07

Hej
Det er noget af et skriveri om nogle dumme point. Havde jeg vidst eftervirkningen på mit spørgsmål må jeg indrømme at det nu er det slut med de store point jeg gav.

Torben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-11 20:08

Så så tøser ikke drille Klaudi jeg forstår godt holdningen Klaudi var jo kommet med svaret og så blev spørgsmålet bare annuleret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-11 20:10

Citat
Det er noget af et skriveri om nogle dumme point
ja mon ikke men sådan er det tit på Kandu, en tråd kan udvikle sig til en små snakke tråd

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 20:13

fler' kiks tak!!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-11 20:17

Her er kiks og kiks på den måde smager godt:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=5460
danske æg og kyllinger er jo erklæret salmonella fri - så hvorfor ikke tage en god tradition op igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 20:21

Damn ja den ser go' ud, husker da min gamle momse lavede så'n en kiksekage, nå men min læge si'r jeg ik' må spise så'n no'et i dag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-06-11 20:27

http://peecee.dk/upload/view/310353
Så her da...lav lidt agurkesalat Klaudi...jeg leverer agurker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 20:31

Ja det var noget, det smager godt med så'n en frisk agurk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-11 20:35

Citat
bauchmann

Dato : 04-06-11 20:07

--------------------------------------------------------------------------------
Hej
Det er noget af et skriveri om nogle dumme point. Havde jeg vidst eftervirkningen på mit spørgsmål må jeg indrømme at det nu er det slut med de store point jeg gav.

Nu har du sat point på "højkant" til navngivne brugere, så synes jeg, du skulle acceptere, at de har deltaget i "spørgsmålene"

Dine udlovede point får du ikke igen.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 04-06-11 23:15

Jeg ved da godt jeg ikke får påointene tilbage. Kan i sove rigtigt godt alle sammen.
Torben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-11 23:25

Tak i lige måde det er vist også ved at være den tid nu

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 11-06-11 10:59

Tak for svaret smuller54.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-06-11 11:21

Jeg skal ikke have point. Jeg har bare forsøgt at fortælle dig hvordan du afslutter dine spørgsmål, så du ikke opretter flere tråde.

shit- og bauchmann læser jo ikke det sidste her, da det nu er lukket- jeg har prøvet via PM, men det resulterede i at jeg fik point istedet

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 11-06-11 11:35

Nu har jeg åbnet alle de spørgsmål jeg kunne - så der er gået point retur.
(selvom det er en anden pulje)
Det hjælper jo ikke at gøre det på anden måde.

Jeg har skrevet til kandu- i håb om at de snart gør" kom godt i gang" bedre. Det er fandme ikke særlig godt beskrevet.

god pinse