/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Klapmobil der har camera og klapfunktion
Fra : lanther1
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 04-06-11 15:53

Hvilken klapmobil anbefaler i, når den skal have camera indbygget, kunne svare på indkommende kald, bare ved at åbne klappen

haster meget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-11 16:05

Hvis den kan købes endnu så er en Sony Ericsson Z550i et godt valg, den kan det du spørger om og har tjent mig trofast i over 7 år

Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 04-06-11 16:23

Hej

Godt nok en ældre sag, men hvem sælger dem idag?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-11 16:47

Desværre ser det ud til at den er udgået, hvert fald i Danmark den var måske for god så de ikke solgte nogen nye telefoner det var mit bud og jeg vil ikke anbefale andre som jeg ikke kender, men måske se nærmere på de andre klap mobiler fra Sony Ericsson

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-06-11 19:51

Klaptelefoner er blevet sjældne.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=102036
En lignende bruger jeg nu på 5. år, er vældig tilfreds, men smag og behag.........

Skal den snakke kalender m.m. med computeren kan man dog ikke som til andre hente et program på hjemmesiden, det købes særskilt på CD til ca 200 kr.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-06-11 21:13
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-06-11 10:24

Citat
Der er jo Jalou den er ret ny men vist nok en pige telefon

Som stærk tilhænger af klappen kunne jeg da godt finde på at købe den hvis min egen stod af.
Det indbyggede sminkespejl skal jo aktiveres med en tast.

Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 06-06-11 11:18

Er der ikke flere muligheder ??

Tøseudgave er ok, da den er til min kone.

mvh

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-06-11 16:20

Simens har 8 klaptelefoner.
http://www.mobilx.dk/siemens-mobiltelefoner/

Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 06-06-11 16:27

Ja, men ikke alle kan besvare et opkald, bare ved at åbne låget.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-11 02:00

Citat
Ja, men ikke alle kan besvare et opkald, bare ved at åbne låget.

Så må Du vælge en af dem der kan.

Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 07-06-11 09:41

Hvis det bare var så enkelt, behøvede jeg jo ikke spørge jer andre.

Jeg kan selvfølgelig gennemgå alle modeller, med det er tidskrævende og nemmest, hvis andre har erfaring fra netop deres egen telefon.

mvh

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-11 16:50

Uden at kunne give en garanti så er jeg temmelig sikker på at Jalou besvarer opkald når den åbnes, den koster 1050 kr. hos GoBlue samme sted som jeg købte min telefon, mange har advaret mod GoBlue og siger at de køber udenlandske telefoner og så sælge som danske, det har jeg ikke oplevet men nu er du advaret: http://www.goblue.dk/product.asp?product=2667&lang=dk

Godkendelse af svar
Fra : lanther1

Dato : 09-06-11 14:21

Tak for svaret o.v.n..