/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi K E50 dør efter 5-10 minutter!
Fra : Chaser01
Vist : 668 gange
20 point
Dato : 04-06-11 15:28

Jeg er den lykkelige ejer af en gammel Puch Maxi K E50, men jeg har nogle problemer med den som jeg ikke umiddelbart selv kan svaret på at få løst:

Efter ca. 5-10 minutter med stabil kørsel er det lige som om at den dør. Slipper jeg gashåndtaget holder den omdrejningerne, men giver jeg gas igen, går den langt ned i omdrejninger og dør.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-06-11 17:06

Den er træt

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-06-11 20:15

Hvis den starter igen, er der et liv efter døden...

Din benzintilførsel er stoppet, det køre på det er er i "klokken" på kaburatorhuset... Det er nok dit filter i tanken der er stoppet. eller tilgangen i kaburator.

vh ben

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-06-11 08:52

Holder omdrejningerne, hvis jeg slipper gassen???.
Du ødelægger den ved høje omdrejningstal i frigear.
Når den er i gear vil omdrejnbingtal svare til farten uanset gashåndtagets stilling.

Foruden mangel ved benzintilførsel, fejl i svømme eller ventil kan det være falsk luft ,som kommer, når den er varm.
Check for utæthed omkring indsugningen.

Accepteret svar
Fra : tyller01

Modtaget 20 point
Dato : 15-06-11 00:05

rens benzin tilgang og kig efter om der er adgang for luft ind i tank tanken skal kunne få luft ind til erstatning for det brugte benzin.

Godkendelse af svar
Fra : Chaser01

Dato : 15-06-11 12:10

Tak for svaret tyller01.