/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Update virker ikke
Fra : Troldesen
Vist : 784 gange
200 point
Dato : 03-06-11 20:32

Hejsa. Jeg bruger Windows 7. Home Premium. Den sidste måned er der 6 updates der ikke vil lykkes og de bliver ved med at prøve hver gang jeg logger af. Fucking irriterende. Har prøvet alt hvad maskinen foreslår, men intt hjælper. Hvad gør jeg???

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-11 20:36

Hvilken fejl kode får du når du prøver og installere de opdateringer?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-11 20:41

Installer opdateringer manuelt, klik på Windows flaget og skriv windows update i søgefeltet, højreklik på det fundne resultat af søgningen: Windows Update og klik på Kør som administrator, så plejer det at lykkes at få genstridige opdateringer ind

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 03-06-11 21:59

webnoob > Koden er 646

o.v.n. > Har gjort men samme resultat.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-11 22:35

Hvilke opdateringer prøver du og installeret og til hvilke programmer er de opdateringer?

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 03-06-11 23:25

Det er opdateringer til diverse Microsoft Office programmer. 1 opdatering og 5 sikkerhedsopdateringer.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-11 23:52

Så prøv og se om det her kan hjælpe dig.
http://support.microsoft.com/kb/2258121

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 04-06-11 03:10

webnoob > Har nu prøvet dit link. Det der med FixIt har jeg prøvet før og det dur ikke. Har så prøvet "Gør det selv" og der er heller ingen fejl før jeg når til det aller sidste i 8.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

Der er bare ikke et pkt der hedder AppData.

Og hvad så?

Kommentar
Fra : edison

Dato : 04-06-11 05:06

http://support.microsoft.com/fixit/
brug denne link, og find update værktøjet, så sku den være fikset

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 04-06-11 10:41

Nej edison. Det er det ikke. Og hvis du havde fult med i tråden ville du osse vide at alt det FixIt-shit er afprøvet. Så shitonUPal.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-06-11 11:29

Citat
Der er bare ikke et pkt der hedder AppData

Hvor er det ikke? I regedit eller stifinder?

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 04-06-11 12:59

webnoob >

I Regedit selvfølgeligt.... det er jo der det foregår IKKE...?
Der har jo på intet tidspkt været snakked om stifinderen....?
Har du selv læst den vejledning du har sendt mig igennem? Så ville du vide det..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-06-11 13:51

Selvfølgelig har jeg det.

Nu vil jeg gerne have at du er 100% sikker på at du er det rigtige sted i regedit. AppData er også en mappe i stifinder som office bruger så har du ikke den streng så burde din office overhoved ikke virke.

Inden vi fortsætter vil jeg gerne have at du tager en backup af din regedit og gemmer den på skrivebordet.

Kontroller at du er i denne her nøgle
HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
er du det og AppData stadig ikke er der så opret den. Højre klik på User Shell Folder og vælg ny -> Streng, kald den AppData, når den er navngivet så højre klikker du på den og vælger Rediger og så kopiere du %USERPROFILE%\AppData\Roaming ind i den og så lukker du regedit og genstarter computeren.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 04-06-11 14:22

Den nøgle du vil ha mig ind i, har jeg været i. Det var en del af det hele. Og alt var OK.
Som jeg skrev til dig kl. 03:10 gik alt fint indtil ... Læs 03:10 igen.

Hvorfor blir du ved med at snak om stifinder? Jeg har squ ikke været i stifinder..
Har gjort PRÆCIS som jeg har fået besked på og derfor ikke været i stifinder..

Hvordan tager man en Backup af regedit?

Det du skriver

Citat
Kontroller at du er i denne her nøgle
HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

ligger langt før 03:10 og det ER OK.

Igen: Læs min 03:10

Er nok ikke skide smart til IT, men jeg er fanme ikke åndsvag..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-06-11 14:36

Citat
Der er bare ikke et pkt der hedder AppData.

Det er hvad du skriver her: http://www.kandu.dk/spg155981.aspx#1795992

Du skal ha' oprettet den streng.
Hvis du ikke kan det hvad siger du så til og få det ordnet via teamviewer?

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 04-06-11 15:42

I den vejledning du sendte mig et link til står der i pkt. 8

Citat
Prøv at installere opdateringerne igen. Hvis problemet fortsætter kan du gentage disse trin, men brug følgende registreringsundernøgler i stedet for den undernøgle, som er angivet under trin 3:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

Det gjorde jeg så. Med den første var alt OK og der var et pkt. der hed Appdata (Applikationsdata), Det skulle der så være under det andet pkt. Men det var der bare ikke. Så det er måske DET der er problemet? Skal jeg så bare tage den linie og kopiere den ind det manglende sted?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-06-11 15:50

Det ved jeg ikke, jeg har ingen ide om hvor du er i regedit.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 06-06-11 21:13

Ja, I må meget undskylde men jeg kan altså ikke give point til noget af jer. Jeres hjælp har ikke være til hjælp. Problemet er der stadig.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 06-06-11 23:59

webnobb -> Når du skriver:

Citat
Det ved jeg ikke, jeg har ingen ide om hvor du er i regedit.

KAN du da ikke være seriøs?? Jeg har været inde og kikke på din profil... Og du vil jo gerne optræde som en der ved en fansmase om sådan noget.
Ta dig sammen mand.. det er da dig selv der har henvist mig til den side der leder mig igennem lortet og når jeg spør om du selv har læst den, sir du JA. Så find for fanden ud af hvor jeg er henne? Jeg jhar flere gange forklaret dig det.. Hvorfor kan du så ikke se hvor jeg er henne?

Eller var det bare et forsøg på at VIRKE smart, så du kan få din Forretning til at køre????

Ærglit at o.v.n. har mistet interessen for spørgsmålet. Har har mange point i denne kattegori.

Kom igen o.v.n. måske ka du jælpe!!!

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 07-06-11 09:02

Hej selv haft problemer med Windows Update på min og andres computere.
På Vista/7 har jeg fundet filen WindowsUpdate-Reg.cmd, og det løser tit problemet.
Men der står meget mere her>>> http://www.eksperten.dk/spm/871184
Hvis du får "renset" Windows Update, så prøv at installer de 6 opdateringer én af gangen.

Held og lykke

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-11 11:55

Jeg ved ikke hvad du vil kopiere noget ind, det bliver du nød til og fortælle, men som udgangspunkt så skal du oprette nøglen AppData og så skal værdien være %USERPROFILE%\AppData\Roaming.

Du kan godt være du mener jeg ikke er seriøs, men det er heller ikke let og hjælpe nogen der ikke kan fortælle hvad de vil og hvor. Jeg har forslået at jeg hjælper dig via teamviewer.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 07-06-11 17:24

dbl -> Tak for svaret Filen WindowsUpdate-Reg.cmd findes ikke i Windows-7 og dit link leder til et program der ganske vist kan Free-downloades men kun i en begrænset version. Denne på står så at ha funden nogle problemer, men hvis man vil ha løst disse skal man KØBE ern registrering. Forresten handler programmet om opdatering af Drivere og sådan et program har jeg allerede købt og betalt for. Mit problem har intet at gøre med drivere så vidt jeg kan se. Så TAK men det hjalp ikke.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 07-06-11 17:30

webnoob -> Jeg har brugt mange linier til helt nøjagtigt at fortælle hvad mit problem er. Læs evt. tråden igen. M.h.t. teamviewer ... aner ikke hvad det er og betyder og hvordan man bruger det eller om jeg har det på min PC.. Eller om det er noget du vil ha penge for?... I din profil tilbyder du jo hjælp imod betaling. Så det er lidt sværdt.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-11 17:32

team viewer finder du på www.teamviewer.dk det er et gratis produkt og ja min service koster, dog ikke når jeg selv tilbyder det.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 07-06-11 23:16

Jeg ved ikke hvad du har klikket på, men det svar jeg henviser til på http://www.eksperten.dk/spm/871184 er
Citat
1. Download denne fil.
http://www.kortelinks.dk/ (...)
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update.

Hos mig har det aldrig ville have penge, og aldrig sagt noget om nogen driver.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 08-06-11 18:33

dbl -> Har ik sagt noget om DU har krævet penge eller omtalt driver, men det link du gav mig ledte til noget af den slags. Når jeg nu bladrer længre ned på siden finder jeg det download du omtaler. Når jeg downloader, blir jeg spurgtom jeg vil køre eller gemme. Jeg sir KØR og så kommer jeg ind i et DOS billede, der igen og igen kommer med samme besked. Ingen mulighed for at vælge som du skriver. Hilse Yroldesen

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 08-06-11 18:35

webnoob -> Hvad gør teamwiever? Hvad kan vi gøre med hjælp af den? Rart at vide før jeg evt. downloader den?

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 08-06-11 18:38

P.S.: Kan vi ikke bruge dden almindelige mulighed for Fjernkontrol?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-11 18:40

Teamviewer er et program man kan bruge til fx. fjernsupport, hvor jeg overtager din computer og så gør det der skal gøres, du vil til hver en tid kunne afbryde forbindelse hvis du synes jeg piller ved noget du ikke vil have. Hvis du vil prøve den løsning så skal du sende mig et partner-ID og adgangskode. Det skal du sende til mig på support @ hilsoe.dk. Jeg kan først hjælpe dig efter kl. 20.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 08-06-11 22:23

Fjernsupport findes allerede på min PC. Folk fra andre firmaer har allerede hjulpet mig på den måde. Jeg forstår ikke hvorfor du vil ha mig til at downloade et helt nyt program? Men OK så gør jeg det. Vender tilbage.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 08-06-11 22:29

OK, Jeg kontakter dig via besked. Vil ikke ha mine koder ud i denne tråd. )

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 09-06-11 11:39

webnoob -> Ja så fik du lov til at fjernstyre min LapTop, og du kunne alligevel ikke finde løsningen. SURT SHOW. Du brugte ca. 20 min på det. Men det var jo ikke helt omsonst VEL????

Du fik jo kigget grundigt i mine forskellige programmer, min emailpostkasse, samt fik downloaded den CD jeg havde købt dagen forinden.

Du havde nu ikke behøvedes at stjæle den på den "luskede" måde! Havde du spurgt mig ville jeg såmænd gerne have givet dig tilladelse til at gøre det. Men det DU gjorde var rent TYVERI.

Jeg gav dig tilladelse til at gå ind på min computer for at løse et specifikt problem, ikke for at du skulle SURFE rundt som en teenager foran et Damebadeværelse.

Professionelle IT-folk har noget der hedder Etiske regler. Dem har du åbenbart ikke hørt om??

SKAM dig............

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-06-11 16:59

Jeg har sgu' da ikke downloadet noget fra din computer og det eneste jeg downloadede til din computer var 2 opdateringer til din office.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 09-06-11 22:10

webnoob ->

Mens du cycler rundt på min LapTop kan jeg jo se hvad du gør.. Når der pludseligt bliver markeret 10 MP3-filer og der derefter kommer en skærm op der siger "Downloader", er der ingen tvivl om hvad du har haft gang i. VEL??

Jeg plejer at takke for hjælp eller hjælpforsøg, men da du har "takket" dig selv ved at downloade 10 af min dyrt købte MP3-filer, får du ingen tak herfra.

Samtale slut... Hvis du fremturer, skriver jeg en åben besked til alle.

Godkendelse af svar
Fra : Troldesen

Dato : 09-06-11 22:13

Problemet blev ikke løst, men nu er tråden tivertifald lukket. Fnis ()

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 09-06-11 22:26

Hold da kæft en klaphat mand, man kan godt høre ikke har forstand på hvad du laver, jeg har ikke downloadet noget fra din computer, hvad skulle jeg dog det for???????? Synes du skal komme med nogle beviser på din anklage og ellers holde det for dig selv. Og så er det sidste gang jeg hjælper dig.

Kommentar
Fra : Troldesen

Dato : 13-06-11 03:07

Skal da ikke undlade at komme med løsningen som de "kloge Kandu'er" ikke kunne finde. Fandt den selv: Windows 7 og IE9 fungerer ikke 100% sammen p.t.

Så tilbage til et systemgendannelsespunkt der ligger før IE9 og så tag den derfra. Og husk så at sige NEJ når WindowsUpdate foreslår dig at opgrade IE8 til IE9. Lidt besværligt, men det er the only way

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-06-11 11:53

Citat
Fandt den selv: Windows 7 og IE9 fungerer ikke 100% sammen p.t.

Og hvordan er du kommet frem til det? Jeg køre 7 og IE9 og har gjort det siden IE9 beta udkom, det samme gælder for min kæreste og for min ældste dreng. Men hvis jeg var dig ville jeg fjerne increditmail, det er kendt for at ligge en masse skidt ind på ens computer.