/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc slowfigther
Fra : kivi
Vist : 1202 gange
100 point
Dato : 03-06-11 16:57

er der nogen som har erfaring med slow pcfigther eller andre hjælper de eller ???

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-11 17:11

Glem PC Slowfigther
se tidligere tråd her
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=147279

Brug ccleaner uden toolbar
http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 03-06-11 18:09

Hejsa,

En blandet oplevelse...............
Kort - nej jeg er tilfreds med SlowPC..!
Der er andre gode programmer på markedet som er bedre (og gratis)
Jeg benytter med glæde deres SpamFighter som bestemt er OK
Men SlowPC programmet er efter min opfattelse en "ommer" og det har jeg også sagt til dig direkte Martin (hvis du også er med i dette forum?)
Bluesky

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 03-06-11 18:22

Sorry skulle selvfølgelig have været bedre på stavepladen Nej - jeg er ikke tilfreds med dette program!
Bluesky

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-06-11 20:12

Slow Fighter virker først når du har betalt.
Men der findes mange andre bedre programmer, som kan køre gratis.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-11 20:46

Slow PC fighter er ikke direkte et ondsindet program, men lidt i familie med de såkaldte rogue programmer, altså du bliver bildt ind at der er en masse skidt på computeren og du bliver nødt til at købe deres program for at få det fjernet.
Kort sagt: Spar dine penge og brug den gratis Ccleaner som kan meget mere end Slow PC fighter:
http://www.bleepingcomputer.com/virus-removal/rogue-programs

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 04-06-11 10:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 10:44

var så lidt