/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjælp til webcreator på one.com
Fra : Katjavalentina
Vist : 1175 gange
100 point
Dato : 02-06-11 23:00

Hej allesammen,

jeg vil gerne oprette min egen hjemmesiden på one.com og når jeg så kommer ind på min admin side og trykker på webcreator, så har man 3 valg muligheder og jeg tager den sidste som er til at designe en hjemmeside helt fra bund, men når jeg så trykker på den skabelon jeg gerne vil arbejde med så popper der en lille tekstboks i siden hvori der står:

    ilosoft
Web Page Composer
version 1.4.5

Alle rettigheder forbeholdes
Desværre virker denne version af ilosoft Web Page Composer kun i Internet Explorer 6, 7 og 8.

Øhm, hvordan finder jeg ud af hvilken version jeg har og ellers hvordan får jeg det som kræves? Jeg bruger Safari på en Macbook pro.

Håber nogen kan hjælpe mig :)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-06-11 23:47

Når du bruger Safari er det jo ikke Internet Explorer, og så kan du ikke bruge Webcreator.
Jeg tror ikke du kan få det til at virke med Mac, men hvorfor bruger du ikke bare Iweb?

Det er bedre og nemmere end one.com's web creator

Accepteret svar
Fra : anxox

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-11 15:07

du downloader bare http://internet-explorer.en.softonic.com/mac
Til din MAc, og så er du da godt kørende.

Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 05-06-11 20:34

Tak for svaret anxox.