/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Ubit menu
Fra : clou
Vist : 791 gange
500 point
Dato : 02-06-11 21:43

Her derude

Jeg har fået installeret en version af Ubit menu på engelsk på computeren ved en fejl, jeg har slettet den igen i Tilføj/fjern programmer, men den vises stadigvæk i Excel, hvorfor kan jeg ikke slette den helt - har også kørt Ccleaner uden effekt - HJÆLP mig til at få det fjernet!

Det er til Office 2010 og Windows 7

På forhånd tak for hjælpen

Clou

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-06-11 02:38

I de gamle udgaver kan man højreklikke på menu linien og fjerne/ tilføje kommandoer
http://www.gratisimage.dk/image-4E16_4DE83070.jpg

Ellers åben REGEDIT i søg/ kommando bare skriv regedit
og søg på ordet Ubit menu og slet alt der har navnet

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-06-11 02:39

Citat
REGEDIT i søg/ kommando bare skriv regedit

Det skulle være
REGEDIT i KØR/ kommando bare skriv regedit

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-06-11 02:56
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 03-06-11 07:38

Afinstallering vil normalt køre uden problemer.
Du kan prøve at installere det igen og så afinstallere det igen.
Hvis problemet stadigvæk er der kan du afinstallere det manuelt.
Fjern addin i Powerpoint ved at bruge Powerpoint Options Dialogen.
Søg så efter UBitMenu*.* på din computer.
Filerne er i din bruger mappe. Slet disse filer. Så skulle det være slettet…

Frit oversat herfra!
http://blogs.howtogeek.com/mysticgeek/2009/03/08/get-office-2003-menus-in-the-office-2007-ribbon/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-06-11 07:41

Fjern addin i Powerpoint ved at bruge Powerpoint Options Dialogen.
skullle nok være
Fjern addin i Exel ved at bruge Exel Options Dialogen

Kommentar
Fra : clou

Dato : 04-06-11 09:45

Nu må jeg hellere få svaret Jer - jeg installerede Ubit menu på dansk, så virkede den ikke i Word, så fandt jeg en repair og kørte den (den var desværre på engelsk), derfor fik jeg 2 i Excel en dansk og en engelsk - den danske har jeg fået fjernet og fik også fjernet den engelske i Tilføj/Fjerne programmer, men den ligger stadigvæk i Excel på engelsk.

Jeg har søgt i registreringsdatabasen, men der findes den heller ikke, når jeg trykker på Start og skriver Ubit menu, så fremkommer der et link og når jeg trykker på det sker der absolut intet.

Jeg har prøvet at kigge på systemgendannelse, men der kan jeg ikke se, at den er blevet installeret.

Jeg er dybt frustreret, det er nemlig ikke på min egen computer jeg har installeret det på, men på min venindes som bor 75 km herfra!

Håber på mere hjælp fra Jer!!!!!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-06-11 10:11

Har du prøvet noget af det jeg skrev!?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-06-11 10:39

Hvo'n er det gået, er det klaret?!?!?!?

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 28-06-11 19:34

Tak for svaret Klaudi. Endelig fik jeg min veninde til at installere Teamwiever, så jeg kunne installere programmet hjemmefra og så atter afinstallere det - men det skulle åbenbart gøres fra den hjemmeside der gav problemet (det var en side med repair af programmet) - nå jeg lærte også af fejlen

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-06-11 19:52

Velbekomme

Kan anbefale et program der hedder Crossloop, det er lidt ala Teamviewer, ganske godt.
https://www.crossloop.com/download.htm