/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opgaveliste/huskeseddel Windows 7
Fra : lgs
Vist : 1592 gange
80 point
Dato : 02-06-11 15:09

Har forgæves søgt den mulighed, der garanteret findes i Win7, for at lægge korte beskeder om ting, der skal huskes på fremtidige datoer, ind, således at de dukker op på skrivebordet på den specifikke dato. Det er ikke sticky notes, jeg tænker på.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-06-11 15:12
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 02-06-11 15:14

Tænker du mon ikke på den den er integreret i WindowsLiveMail!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-06-11 15:25

Brug Google Calender den kan du komme på uanset hvor i verden du er. Selv på din telefon

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-06-11 15:26

Du kan også bruge en af de gagdets der er til Win 7

http://desktop.google.com/plugins/i/windows7calendar.html?hl=da

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 90 point
Dato : 02-06-11 16:04

Af en eller anden grund har Windows ikke en kalender indbygget i Windows 7 som der var i Windows Vista, du kan hente og installere Windows kalender på din Windows 7, her står hvordan du gør (på engelsk) : http://www.intowindows.com/windows-calendar-for-windows-7/
Mange kan godt lide Rainlendar, den er flere gange blevet anbefalet her på Kandu og den kan det du ønsker med at komme med påmindelser om aftaler:
http://www.rainlendar.net/cms/index.php

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-11 16:16

Klik på start, skriv - sticky notes i søgefeltet. Klik på det øverste - Sticky notes - og du får en noteseddel på skærmen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-06-11 16:17

Citat
Det er ikke sticky notes, jeg tænker på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-11 16:21

Så har du kun outlook tilbage

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-11 16:22
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-06-11 18:21

Bare en rettelse, Win 7 ultimat indeholder kalender.

Og Win 7 har også indbygget små beskeder Sticky Notes.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-06-11 19:15

Men granner01 nu var det jo så lige nøjagtig ikke Sticky Notes der blev ledt efter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-06-11 19:20

Jeg ved det.

Kommentar
Fra : molped

Dato : 02-06-11 22:00

Prøv

http://www.rememberthemilk.com
i stedet for at installere noget lokalt.

Fordele:
Du kan se dine todo-lister uafhængigt af, hvilken pc, du sidder ved.
Du mister ikke dine lister ved et pc-nedbrud.
Tjenesten kan integreres i Google-calendar.
Der findes også apps for iPhone og Android.

mvh

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 03-06-11 10:27

Tak for svaret o.v.n..HAR konstateret, at Rainlendar virker. Forøvrigt endnu en gang imponeret over al den respons man får på sine spørgsmål - tak til alle!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-11 13:20

Selv tak og god weekend har du set at der er en dansk sprogpakke til Rainlendar