/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvilke typer motorcykler - Moto Guzzi
Fra : RikkeV
Vist : 816 gange
20 point
Dato : 02-06-11 14:46

Jeg er to motorcykler af mærket "Moto Guzzi" Stående i min garage. Jeg har ingen anelse om hvilke typer de er og hvad jeg kan få for dem hvis jeg vil sælge dem. De tilhørte min far. Er der nogen der har forstand på denne type MC, som jeg må maile billederne til?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-06-11 15:08

Prøv at kontakte klubben. http://www.motoguzzi.dk/

Kommentar
Fra : RikkeV

Dato : 02-06-11 15:20

Det har jeg nu gjort, jeg gider bare ikke til at oprette mig som medlem for at stille et spørgsmål på deres forum.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-06-11 15:55

Men du gad oprette dig som bruger her for at stille det samme spørgsmål?

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-06-11 16:04

Ok, det er i orden at du ikke vil oprettes som bruger, men hvis du tænkte lidt, så kunne du kontakte bestyrelsen på telefonnummer. De står under kontakt. Alternativ er vel en motorcykelforhandler?
Du må selv gøre lidt for at få oplysninger.

Kommentar
Fra : RikkeV

Dato : 02-06-11 16:19

Kortoververden: Meget konstruktivt. Tak for spam i min mail. Denne side kunne potentielt bruges i andre sammenhænge. Jeg vil på intet andet tidspunkt bruge en profil på deres forum.

Grow: Nu er det helligdag. En forhandler ville have lukket og da solen skinner er folk i en MC klub nok ude at trille, ik?

Sjovt, at man beder om hjælp til at definere en MC type men får latterlige tips til reseach i stedet. Useless!

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 02-06-11 16:45

Citat
Jeg har ingen anelse om hvilke typer de er og hvad jeg kan få for dem hvis jeg vil sælge dem. De tilhørte min far. Er der nogen der har forstand på denne type MC, som jeg må maile billederne til?

Du kunne jo begynde med at ligge et par billeder op her
http://www.gratisimage.dk/
Og du må have en fornemmelse af hvor gamle de er _ veteran eller bare gamle.
På mange mc´r står der et navn på motorblokken samt antal ccm og så kan man næsten altid finde ud af hvilken årgang det er.

Citat
Grow: Nu er det helligdag. En forhandler ville have lukket og da solen skinner er folk i en MC klub nok ude at trille, ik?

Ikke mere end andre herinde, du må have nogle papirer på dem,
ellers skal du have det, hvis du vil sælge dem = som andet end skrot

Godkendelse af svar
Fra : RikkeV

Dato : 02-06-11 16:49

Tak for svaret nomore. Konstruktivt tip! Tjekker det ud!

Kommentar
Fra : grow

Dato : 02-06-11 16:50

Kære RikkeV. Jeg kan godt følge din tankegang og er ked af at du tager det sådan, men du har da ikke på Kandu forlangt at svaret evt. skal komme i dag? Nu er navnet "Moto Guzzi" ikke en bestemt Italiensk motorcykel. Det svarer til at du siger: Jeg har en Fiat, hvad er den værd? Jeg syntes du lige skal tage den lidt med ro til dit blodtryk er faldet igen og jeg er sikker på at du nok skal få hjælp til dit spørgsmål.
Du må også gerne selv være lidt seriøs. Ellers god, måske lang weekend.

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 02-06-11 17:37

Du må da have nogle papirer hvor der står på hvad de hedder og hvad med nogel fotos så de kan identificeres?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-06-11 02:51

Hvis den er rimelig ny, har jeg de tekniske data på den og datidens salgspris
wy par eksempler fra 1976
http://peecee.dk/upload/view/310143