/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook express og live
Fra : chicapigen
Vist : 773 gange
300 point
Dato : 31-05-11 19:32

halløjsa

har lige et par spørgsmål angående mail

kan jeg downloade express 6 og bruge sammen med windows 7 på den bærbare ??

der er windows live på computeren , men hvis jeg vælger at bruge den skal jeg så skifte mail adresse ??? da den mail adresse jeg har nu ender på noget andet end live ??? vi har vores internet gennem vores antenne/kabel forening og har der igennem fået tildelt vores mail adresser .

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-11 19:43

OE6 kan ikke bruges på win7
du kan sætte livemail op til at hente mail fra din gamle e-mail

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 31-05-11 19:48

ok klaudi hvordan gør jeg det

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 31-05-11 20:11
Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 31-05-11 20:32

Tak for svaret Klaudi. rigtig god hjælp

hiksen chicapigen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-11 20:36

var så lidt, håber det ku' bruges