/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kun for de kreative....
Fra : Heidi-Ho
Vist : 2164 gange
20 point
Dato : 30-05-11 23:49

Kun for de kreative - dvs. alle - og dem der vil være med til at skrive alletiders vandrehistorie.
Jeg starter - og I fortsætter historien. Hvor vi lander.??.....Tja, et eller andet sted.
Pointene er små - men forhåbentligt bliver morskaben høj.

Jeg starter.

Vækkeuret ringede sit øredøvende, bip,bip,bip,bip,bip,bip,bip. Jægeren rakte hånden ud og slog uret fra. og hans søvnige hjerne registrerede at tallene på uret viste 03.30.
Idet han svang benene ud af sengen, slap han sin første langtrukne morgenfjært. Åh for helvede, tænkte han, jeg skulle nok ikke ha' ædt så meget brunkål til aftens. Søvnigt strakte han sin krop, imens han langsomt sugede morgenluften ned i lungerne. Han stoppede brat, da han mærkede, at duften fra fjærten langsomt og snigende, havde fundet vej til næsen. Jægeren skyndte sig ud af soveværelset.
Da han kom ud i køkkenet, satte han kaffemaskinen igang. Han kom med et i tanker om, hvorfor han stod så tidligt op. Det var jo idag, han skulle skyde sin første ged. Geden gik godt nok i indhegning, men skidt pyt med det - han havde nemlig aldrig skudt en ged før - og trofæet fra geden - det skulle hænge lige over pejsen, således, at alle gæster fik øje på det. Drømmende gik han ud på badeværelse. Han så for sit indre syn, hvordan gæsterne af huset, ville stå og beundre det flotte trofæ - alt imedens han berettede om den drablige jagt.
Jægeren kiggede på uret for tiende gang. Nå, jeg må hellere komme afsted, tænkte han smilende.

Jægeren ankom stolt til godset hvor den drabelige jagt skulle foregå. Skytten stod allerede og ventede på ham. Der blev hilst et godmorgen. Skytten spurgte forsigtigt; Ska' vi lige afregne jagten inden vi går i indhegningen.? Jægeren betalte for jagten.
Med raske skridt gik Skytten og jægeren mod indhegningen....................................

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 31-05-11 05:29

............ men den snedige ged havde lugtet lunten og var godt forberedt.

Hen over løbet på sin 12.7'er bag halmballerne, så han de 2 skydegale tosser nærme sig, ganske uvidende om hvad der ventede dem!

Da de begge fyldte sigtet helt ud, mens de råbte "Maaads, Maaads hvor er du?", klemte geden til om aftrækkeren, og en øredøvende larm fortalte at de 2 jægere endelig havde mødt deres overged!

Da krudtrøgen lettede, var de eneste spor af de 2, nogle ubestemmelige klatter på hegn og plankeværk, som gedens venner grisene nok skulle få ryddet op.

Geden rensede og smurte sit våben, pakkede det ind i fedtpapir oggravede stille og roligt sin trofaste 12.7'er ned igen, til brug næste gang andre skøre jægere fik sammme idé om at skyde en uskyldig ged

Snip-Snap-Snude ......................

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-05-11 05:58

Jeg kan ikke finde ud af hvad dit spørgsmål er?

hawaii7

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 31-05-11 07:46

Er denne side her nu også til vandrehistorier?
Prøv dog at finde et andet sted at skrive røverhistorier.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-05-11 11:29

Er denne side her nu også til vandrehistorier? Ja.!

Prøv dog at finde et andet sted at skrive røverhistorier. Nej.!

.........................................................................................................

Jeg kan ikke finde ud af hvad dit spørgsmål er? Nå for søren.! Kunne det tænkes, at der slet ikke er noget spørgsmål.?
............................................................................................................

Hvilken herlig dag.
Ingen sky på himlens blå.
Intet negativt ord er sagt.
Der er intet at forstå.
Ja, hvilken herlig dag.
Fuglefløjt og lærkesang,
alt er enkelt og ligetil,
og naturen går sin gang.

Mvh.
HH.
Nu med Nutella på franskbrødet

Accepteret svar
Fra : Cimbombom

Modtaget 20 point
Dato : 31-05-11 13:54

Skytten og Jægeren nærmede hø stakken, som geden gemte sig bag ved. Skytten tog sit gevær af skuldren, satte sit ene knæ på jorden.
Og sigtede mod hø stakken. Han var sikker på at geden var lige bag hø stakken. Skytten førte sin finger langsomt mod aftrækkeren, og kigge på jægeren. Som om han ventede på en godkendelse, jægeren nikkede og gav tegn til at skytten kunne skyde.

Skytten lukkede øjnene og trak på aftrækkeren, BANG sagde det og hagl kuglerne fløj gennem luften i alle mulige retninger.
Sekundet efter kunne de hører et skrig "AARGHHHHH" og ud af hø stakken løb Bertel Haarder som var blevet ramt i numsen af to af havlkuglerne.

Jægeren og Skytten løb over til ham og spurgte hvad han lavede inde i hø stakken.

og Bertel svarede "Jeg skujlte mig fra sladder bladene"

Skytten og jægeren kørte bertel og geden til det nye Super Mega Hospital, men da de så at der var 200 patienter i køen, som ventede på at blive tilseet af en læge.

Valgte de at forlade hospitalet igen og kører dem til det lokale dyrehospital i stedet for.

Den rare dyrlæge behandlede både Bertel og geden, på vej hjem punkterede dækket på Jægerens 4-hjuls trækker og midt på landevejen stod Jægeren Skytten, Bertel og geden. Og de kunne ikke komme videre fordi Jægeren havde lånt sit reserve hjul ud til sin onkel......

hilsen cimbombom

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-05-11 13:56

skide godt.!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-05-11 15:29

- HH, du skulle prøve med Nutella under franskbrødet! Det gi'r morgenbordet en ekstra dimension...

PS: Mit bidrag: Men så kom Ballesprederen hvinende rundt oppe i rundkørslen...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-05-11 15:53

PS: Mit bidrag: Men så kom Ballesprederen hvinende rundt oppe i rundkørslen...

Ja for satan kære Stouenberg - så er dén historie også ødelagt. Alt hvad denne naragtige Balledoof rører ved, bliver splittet ad til atomer, så det er spildt arbejde - så hellere nøjes med at barbere geden i panden med en tydelig markering på, hvor kuglen skal ramme!!! - men husk nu på, at afstanden ikke må overskride 3 mtr., ellers kan riffelinstruktøren ikke ramme det umælende kræ. Kuglefang ?? Det pjat eksisterer ikke i Ballegårds verden !!!

Al magt til MADs venner !!

ØV4

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-05-11 16:41

- ud for de 4 sagesløse individer klodsede han bremsen og det virkede i hvert fald på et af hjulene, for Bertel måtte kun gå 30 m for at spørge om de måtte låne en donkraft. "Donkraft? skide være med den, hvor har I stjålet den Muflon???" Bertel blev helt tom i øjnene. "Muflon? - det er sgu da en Toyota! Du må da være startet i skolen efter den blev revet ned..."

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 31-05-11 16:50

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 31-05-11 17:02

Efterspændt den hvinende Volvo, var hans model nedsavet camplet på krogen. Heri sad to bajutter som skreg endnu mere end Volvoen. BB1 forsatte sit vilde rit, med gnisterne stående ud fra de nyslåede dænder, men hans råbte " jeg vagtler ikke ", indtil han ser skiltet ved 3. afkørsel .........

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-05-11 17:49

ohhh hvor det kører

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-05-11 19:44

HH, du skulle prøve med Nutella under franskbrødet! Det gi'r morgenbordet en ekstra dimension...Hmmmm...kan man ikke bare smøre Nutella oven på brødet - og så vende det om.?
Mvh
HH

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-05-11 19:48

Citat
- og så vende det om.?

- vender du din bil om når den skal undervognbehandles?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-05-11 21:14

- vender du din bil om når den skal undervognbehandles?
Ja da, ellers hænger snasket ikke fast.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-05-11 21:27

Æv! Kom ikke med fra starten - men kan da kloge mig med noget om undervognsbehandling. I Polen - eller Tyskland, kan man købe et stativ til bilen, så den kan vendes om på siden - efter aftapning af olier og batteriet. Så kan menigmand undervognsbehandle selv. Skide smart - Egon. Kan også bruges til umanerligt fede kvinder.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-06-11 08:57

Helstegt gris må den også kunn bruges til, måske med lidt bismag af Pava

Mvh
Bw

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-06-11 11:16

Jepper, det gør ikke noget der sidder lidt Pava på svinet. Pavaen forhindrer sammenrustning af indvoldene. Pavaen skulle efter sigende, udvikle gode lårmuskler og stærke biceps - og som sidegevinst, har man lettere ved at blive solbrun - men, men, og atter men, man får gule tænder af lortet, - men hvad fa'en, det får man jo også af at ryge pibe.
Jeg "kender" f.eks. en mand fra Jylland, som havde fået så gule tænder af piberygning, at han en dag besluttede sig for, at tage til udlandet for at fornye spisestellet. Med det resultat, at den dag i dag, har han så store hvide dænder, at en jysk bryggerhest ville være misundelig på tandsættet.

Sådan et Dandæt skal jo bruges til det, det er udviklet til. Derfor ses omtalte jyske mand, tit og ofte med mulepose om halsen. Muleposen indeholder - stadig efter oplysninger fra pålidelig kilde, frisk valset Davre.

Mvh.
HH.
Solskin kan man altid finde
bare der er en man holder af.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-06-11 11:26

Citat
Davre.
Nogle mener nu det er kat, eller mere eksakt, han tror det, men det er maaaaaaaaaaaajs han har i sækken, kan hentes vederlagsfrit hos naboen om natten. Det også funktion som dænderopfanger, når kan skriger efter hunden.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-06-11 12:39

Pudsigt nok hørte jeg her til morgen om en mand, hvis hund hylede så umanerligt !!

De flinke naboer havde før haft mistanke om, at hunden somme tider fik stød, men denne gang lykkedes det at indfange den stakkels hund. Man konstaterede, at i nakkeskindet på køteren sat et voldsomt stort tandsæt, som man behændigt fik gelejdet af, hvorefter hunden var meget bedre tilpads.
Så her til frokost dukkede hundens ejer op, underligt nok meget stille, hvilket var usædvanligt - han plejede altid at braldre op om alle de fantastiske ting han foretog sig
Den nærmeste nabo, som iøvrigt er Lada forhandler, kunne så se, at hundens ejer ingen gebis havde i munden, så ved at udspørge om dette og hint fik han fremstammet, at han havde smidt gebisset efter og ramt køteren, og var så iøvrigt kørt sin vej i sin gulpladebil af mærket Volga
For at undgå misforståelser af enhver art, er der ikke nævnt navn, men det er kendt af undertegnede !!

ØV4
Uden C og K.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-06-11 14:57

- Og underligt nok, hørte jeg i radioen om en anløben mandsperson m/store dænder, var set kørende venstre om i byens rundkørsel.
Mandspersonen blev under megen tumult stoppet og anholdt. Flere naboer havde hørt at mandspersonen havde udtalt sig om, at politiet var nogle fordømte hylere, som kun var ude på at fremhæve DLS.
- Og iøvrigt, havde mandspersonen råbt og skreget om, at han kørte bedst på engelsk.
Den lokale avis efterlyser nu personer som kan forklare, hvad det vil sige "at køre på engelsk"
En lokal, og forhenværende Amagerkansk kommunalarbejder, blev adspurgt om han kendte fænomenet, men eneste kommentar den Amagerkanske kommunalarbejder havde at sige var; hæ hæ hæ. Politiet ved nu ikke om de skal grine eller græde.

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-06-11 08:24

Hej Heidi-Ho.

Er lige kommet hjem fra bukkejagt i det mest pragtfulde vejr - man bliver sgu' helt rørstrømsk !
Så flere dyr - også bukke - men var ikke tæt nok på - så naturoplevelsen blev det "eneste" jeg fik med mig hjem, men det var bestemt det hele værd !

Jeg kan se du efterlyser "det at køre på engelsk" ? Jeg har et par bud som måske kan være dækkende (hvem er denne højtråbende mandsperson?):

Hvis det er ham jeg tror det er, har han jo for flere år siden gjort sig bemærket med en falsk stillingsbeskrivelse - engineer= ingeniør (er ikke det samme) han var vistnok maskinpasser på et skib og det benævnes en engineer på engelsk !!! Det gav ham endvidere et job på Philippinerne
under general Marcos, hvor han efter eget udsagn begav sig med opbygningen af raketsystemer ! Men det fandt man hurtigt ud af han bestemt ikke kunne finde ud af, så man fandt ham en passende kvinde han kunne gifte sig med og ellers forlade landet hurtigst muligt - man var bange for, at han ville føre landet ud i krig med naboerne !!! Så sådan landede han igen i lille Danmark med sin nye kone.
Her var det naturligt for ham med at beskæftige sig med malkemaskine-opsætning, da det trods alt ikke krævede nogen ingeniør-uddanelse - så han blev specialist i ko-patter Giftermålet med den søde kvinde førte naturligvis til en udvidelse af bekendtskabkredsen, og han lærte nogle lidt specielle mennesker, kaldet Bajutter, at kende ! De kunne åbenbart se en fordel ved mandens kendskab til kopatter og malkemaskiner og dette venskab dyrkede han, efter sigende, intenst !

Ydermere gjorde han opmærksom på, at hans dansk-kundskaber ikke var så gode, da han havde brugt det engelsek sprog i mange år, hvilket han mestrede, iflg. egne udsagn, til fuldkommenhed !!!
Hans foretagsomhed må nok siges at være beundringsværdigt. På et tidspunkt startede han også en produktion af jagtvåben sammen med en god ven han kaldte bøssemager, men som ikke var uddannet som såden, men var uddannet som en agtværdig kleinsmed - men sådan var og er hans liv altid forsøgt blevet gjort til noget andet og "finere" end virkeligheden har vist !!

Som tidligere omtalt kender jeg hans identitet, men af hensyn til hans familie har jeg undladt navnet !!!

ØV4
Ej C eller K - heller ikke ingeniør

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-06-11 09:50

Det var klogt gjort Øjenvidne, men pas alligevel på! Den der lyver om andre kan ikke blot sige at han gjorde det af uvidenhed - den holder ikke i byretten....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-06-11 10:47

Hvad søren, lille Balledreng ! Er du med os inu ????
Her gik jeg og troede du havde alt for travelt med dine mange gøremål ? Men du er sådan lidt "skabs-interesseret" i at følge den saglige debat vi har her på jagtsiden, hvaba' ? Men fortsæt du blot - det kunne jo være at du kunne opfange nogle guldkorn
Det er vistnok første gang du roser mig, og så oven i købet som værende "klog" !!!
Dine bemærkninger, eller rettere dine trusler, pynter ikke just på dit cv, men det er jo ikke for kønt i forvejen så lidt fra eller til, jah .......
Hvordan kan du forresten vide at kommentaren omhandler dig ??? Hvis du kan give en rimelig god forklaring, får du mit navn og adresse

ØV4
Ej C eller K, ikke pedelmedhjælper, ikke ingeniør, ikke bosat i E....... ved H......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-06-11 17:43

Når først et menneske som dig føler sig true af sandheden - så er det om at være på vagt!

Jeg har hele tiden sagt, at jeg nok skal holde øje med Jer og specielt dig og mit CV behøver du heller ikke spekulere over, det klare jeg selv..

Derimod skulle du tage og gøre dig nogle tanker omkring din egen troværdighed og dit eget liv.
Nå, gode råd er spildt på personer,som dig og det er debatten såmænd også..

Så hav det godt i din egen fantasi verden

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-06-11 18:53

Nøjjjjjj - for en gang varm luft - fjolset Ballegaard lukker ud. Fjolset som i tidens løb har løjet hurtigere end en hest kan rende. En gemen og sølle løgnhals er fjoget Ballegaard.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 02-06-11 19:46

BB1 er set gå strækmarch med pikkelhue og lederhosen, godt nok i den forkerte retning i rundkørslen, mens han spejder efter Øjenvidnet, uden C eller K. Giv venligst plads, tumlingen er igen kraftigt rundforvirret.
Hver anden gang trisser han hjem, og banker støvlerne af på den forslidte rødmalede sten, som vandklær hans kones domicil, han mumler hele tiden,- tag den og den, din elendige brugtso`s farestaldsopsætter i Russerland. Så udvis behørig hensyn ved passage, hvis ikke I får ham med fordøren så brug bagdøren mit swung om jeg må be.

BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-06-11 21:49

Bendt Pikkelhue mit Lederhosen i en stram strækmarch ??? Et syn for guder - det er sgu' lige før jeg vil indlogere mig på hotel i Vejle eller Horsens, blot for at få et glimt af løgnhalsen når han går aven om i rundkørslen !!
Iflg. lokale beboere i Bottrup har han fået sin seng sat i garagen ved siden af hundens; heller ikke ham er der blevet plads til i hovedhuset !!
Det siges ligeledes, at han har slidt adskillige heste op med sine løjnehistorier og spørgsmålet er nok, om ikke dyrenes beskyttelse bør kigge ham lidt efter i tømmerne

Så lille Balledoof Pikkelhue - pas på !!! Der er folk som ved meget mere om dig, end du selv bryder dig om, også uden for de russiske so-stalde

ØV4
-C og K; + farvekamera; + sort bil; -pedelmedhjælper osv. osv.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-06-11 23:05

Hvor er det typisk sirenen går straks igang først Tombe så BW og endelig svare Øjenvidnet med sit barne pjat fra blå stue.

Det kan hermed konstateres at fornuft er ikke noget I lider af........

Håber I hygger Jer og ikke ødelægger hinandens og naboers hørelse.....
Slut herfra børn lille nu vil jeg tage en lur.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-06-11 06:53

Bendt Pikkelmütze.

Jeg synes du fremover skal gå i seng ikke senere end kl. 22, så kunne vi måske undgå de værste sure opstød ??
Har ladet mig fortælle, at du er set i selskab med en kendt dansk sangerinde, som angiveligt har sunget en sang der hedder: Jeg holder øje med dig !!! Er den dedikeret til dig ??? Eller ?????

ØV4
- en hel masse
+ en hel del mere

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-06-11 08:57

Her er så hvad den marchrende pikkelhue, kan levere af backup til sin formand.

Formanden er total tøsefornærmet over at Engsbye, ikke ligefrem var hans største rygklapper, hvilket han giver meget klart til kende, i et svar på et læserbrev i DJ, hvor han total undsiger Leif Engsbye og hans manglende loyalitet til Ole´s store evner.

Godt Ole har Balleflækkeren, Dette svar, og hjælp til lille Ole fra fra ham, kommer ind på top 10 på hans kvajpandeliste Balleflækkeren når han er bedst))))))

Pikkelhuen render vel stadigvæk rundt i rundkørsel og spørger " hvem - hvad og hvor er jeg, og hvorfor holder det her sving aldrig op"

Se nedenstående:

Mvh
BW

Citat
Leif Engsbye. - Knud Hansen, Sandved - 30-05-2011 16:57 - (1 svar) Skriv svar

Jeg havde godt nok hørt at vores landsformand på kreds mødet i kreds 7. havde ignoreret Leif Engsbye totalt. At vores landsformand ikke har format til at tilsidesætte private føelser på en dag hvor Leif stopper sit virke for DJ. - efter at have viet det meste af sit liv for jagten,- er uden sidestykke.
Men det svar Ole Roed giver til Bent Willumsen, i Jæger nr. 6/7 er ikke acceptabelt. Her må hovedbestyrelsen gå ind og irettesætte Ole.
Når vi har en formand som har så lille et format , at han kan svare på et læserbrev på den måde, forstår man hvorfor vi taber den ene sag efter den anden, når der forhandles jagttider.
Ole ! Det er en ommer...
Med venlig hilsen
Knud Hansen
Sandved

Citat
#[B]1 Leif Engsbye. - Bent Ballegaard, Løsning - 02-06-2011 18:07 Skriv svar

Hvem er Leif Engsby? Hvem har han forhandlet jagtider med? [/B]

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-06-11 09:18

Balleflækkeren har på det sidste bestyrelsesmøde for fremlejede jagter og hegnsskytter, forbudt anvendelse af hundetypen "totverbeller", da han er, på godt dansk, røvtræt af at hundene altid står, og glammer ham op under maven, ligemeget hvor han bliver hældt af jagtvognen på post.

En forstandig hundemand, har prøvet at få banket baggrunden for, at totverbelleren er så ivrig, lige omkring Balleflækkeren, men det er umuligt, at få budskabet ind under pikkelhuen på ham, han viser kun de her store og siger forføj dig C eller K jeg ved hvor du bor.

Happy weekend
Bw

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-11 10:04

--------------------------------------------------------------------------------
Balleflækkeren har på det sidste bestyrelsesmøde for fremlejede jagter og hegnsskytter, forbudt anvendelse af hundetypen "totverbeller", da han er, på godt dansk, røvtræt af at hundene altid står, og glammer ham op under maven, ligemeget hvor han bliver hældt af jagtvognen på post.

Mesterligt - BW. Man ser det for sig.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-06-11 16:01

Der skulle nok have stået: " røvtræt af at hundene altid står, og glammer ham op under maverne".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-06-11 17:15

Hæ, Hæ - under maverne !!!

Ballespaden er ikke nogen god hundemand, det ses jo tydeligt af de billeder som findes på hans såkaldte hjemmeside - jammerligt, at han ikke tør slippe den stakkels hund af snoren uden den løber væk !! Og han er hundetræner i DJ regi !!! Det siges, at nogle har set ham bruge en stødstav som man også bruger til kreaturer - om det er rigtigt kan man ikke tro, eller ???

Jeg overvejer at melde mig ind i DJ, blot for at få inside-viden om de dispositioner Pikkelhuen gør sammen med Kriminal-Ole !! De skulle efter sigende været et særdeles fasttømret team, så medlemmerne får ikke et ben til jorden - hverken C eller K

Behagelig week-end til alle - husk nu at få spulet og renset indeni pikkelhuen, lille Balledrot, ellers fedter dit hår endnu mere end godt er !! http://www.thm.dk/rusgalla/pics/RU048s.jpg

ØV4
Und alle die andere Tiere im Hackenbakkenwald

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 03-06-11 21:05

Der skulle nok have stået: " røvtræt af at hundene altid står, og glammer ham op under maverne".

Udemærket Tonganeser,- men den lokale drøvtyggerforening tog det meget ilde op, hvis der på nogen måder, kunne drages sammenligninger, imellem en nomal begavet hårdpumpet jersey ko og Balleflækkeren sulesæk derfor kun ental, hvornår har du forøvrigt set folder på en hoppeborg?

Balleflækkeren er blevet kontaktet af Sund Og Bælt, hvor han har fået job som afværge konsulent. Jobbet består i, at han skal moone ud til de skibe, som er ved at kollidere med storebæltbroen. Desværre er det sådant, at der har været flere episoder, hvor stang stive vodka polakker falder halvdøde om, i stedet for skib at fører.
Forsøg har vist, at de har fundet de " vise sten " nej ikke på Ballefflækkeren, der er ikke set noget sådan vedhæng. Utallige forsøg har haft den ønskede virkning, skibene lægger mere end hårdt til bagbord, når Hæ gynger med Balleflækkeren, der forholder sig på denne måde;- at han skal gå op og ned i knæ for at få blinkeffekt, og det kan han jo ikke, så HÆ står med stjerten på Jagtletten og gynger med ham.

Ved efterfølgende samtaler med styrmænd og kaptajnerne, har man spurgt om hvor langt væk man kunne se denne superlanterne, de stillede sig komplet uforstående overfor spørgsmålet,- De havde intet set, men denne grufulde stank, havde banket lige ind iigennem vodkatågerne, og havde sparket dem lysvågne og næsten ædru. 8 ud af 7 sømænd lavede en sammenligning imellem en Sortfodsindianer og postulatet om Balleflækkeren skulle have en hvid siddepude..

HÆ mener forøvrigt han i samme klasse, og DSB gav ham en chance ved Humlebæk, her er meget lave jerbanebroer i vestlig retning, og utallige også skidefulde polske chaffører banker i her,- grundet manglende højdesans, for hvad de nu har fået fat i rundt på parcellerne ved mørke tide.

Da den gode mand stod og fra jerbanebroen, havde han ikke taget højde for den travle kystbane. Han blev ramt og kilet fast imellem pullerterne af et DSB First tog som passerede under moderart fart. Hæ blev først skrabet af i Lund, der skete ikke nævneværdig skade på toget, togføreren beklagede sig dog over, at han måtte bruge en del sand, for at undgå hjulslip på skinnerne, fordi HÆ svedte tran under seancen.
Desværre er der en gæv direktør fra Wiskeybæltet, som nu mangler sin LM 23 fra Snekkersten, som ved et uheld var havnet på ladet af polakbilen, meget synd for manden, da han om formiddagen blev knaldet af Skat i hans Q 7 mit dobbelt auspuff og svenske plader.
HÆ er igen tilbage hos Balleflækkeren, men det forlyder at næste gang der passere et krydstogskib må han også få lov så de kan lave en duo .

Det forlyder nu at,- en komplet besætning har rømmet et krydstogtskib i Riga

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-06-11 07:21

Balledoofen har fået et job mere, da han, med sit fotogene udseende, er blevet udset til at annoncere for Dansk Tandlægeforening som mangler autentiske modeller, så de ikke alle ligner mor/far reklamerne, som også findes på kandu's sider, alt for polerede, men et eksemplar af en typisk dansker - forudsætningerne har Pikkelmütsen jo med sine dænder. Det største problem synes at få Balletanden til at smile, vel at mærke på en naturlig måde.
Apropos fotogent udseende: Den i dag benyttede mandlige model, minder meget om en person jeg tidligere er stødt på, nemlig Alfred E.Neuman - kan det mon være rigtigt ??

ØV4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-06-11 07:24

Rettelse:

Det er ikke Dansk Tandlægeforening, men Dansk Tandforsikring - så skulle det være på plads !

ØV4

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-06-11 08:43

Citat
- kan det mon være rigtigt ??

- nej, det er helt tilfældigt...

God weekend

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-06-11 10:10

Noget undrer mig meget.
Enhver race har sine egne skønhedsidealer, og til disse indretter tandlæger, tandteknikere etc. sig, af helt naturlige grunde, kunne man sige.
Hvor i Det Hede Hule Helvede - sådan antropologsik/genetisk stammer det rædselsfulde gebis, som en højt uddannet kloakmester har sat i kæften på Ballehyleren???? Hvilket "idealbillede" har mesteren haft for sit indre øje, og har en filipens brugt muligheden for at hævne sig på den hvide race??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-06-11 11:20

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-06-11 11:37

- nu er vi jo heldigvis en lille eksklusiv lukket kreds, så I får her et sjældent indblik i mit privatliv:

http://Zeroup.dk/get/mad109printid37.jpg

- stadig god weekend...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-06-11 11:53

Det anede mig sgu', Stouenberg !!

Nu kan jeg sagtens se forskellen på den rundforvirrede, usympatiske Bendt Pikkelmütze og den elegante og tiltalende lille charmetrold, Alfred E. Neuman !!!

Tak fordi du lod os indvie i dit mest private af alt - et pragtfuldt billede

Og også god week-end til dig !

ØV4
Med egne tænder

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-06-11 12:03

Nu er du vel ikke venstre håndet Provst

Har hørt lidt om, at Balleflækkeren står med hovedet oppe igennem soltaget, på den voldsomme Volvo, når han en enkelt gang smutter forbi bilvasken, derfor de hvide dænder, han bryder sig vist ikke om programmet med voksning, han genkender smagen fra sin jakke, når han bider i den, når han skyder forbi med riffelen.

Også god weekend
BW

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-06-11 12:11

- ska' X'erne osse grille i aften?

http://Zeroup.dk/get/mad154printid10.jpg

- det der med god weekend gælder stadig...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-06-11 13:42

Du kan tro der skal grilles igennem i aften - vi skal benytte os af det pragtfulde vejr !!

Om der skal majskolber på grillen ? Nej, det lader vi specialisterne om !!!
Duerne, f.eks.

ØV4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 04-06-11 16:38

Kære betterwisser !

Kommentar
Fra : betterwisser
Dato : 04-06-11 12:03
--------------------------------------------------------------------------------
Nu er du vel ikke venstre håndet Provst
-------------------------------------------------

Tror du ikke du har adresseret dette forkert ?? Dette er mit første indlæg i denne tråd ! Eller er der noget jeg har overset ?

Som svar på dit spørgsmål er det negativt - jeg er ikke kejthåndet som det hed for mange år siden, men man kunne måske få den ide at bb1 ikke er kejthåndet, men kejtet generelt

De bedste hilsner til alle herinde og god week-end.

Provsten1
Som forresten heller ikke staver sit navn med K eller C

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-06-11 16:51

Har lige futtet rundt på Øresund med sønnen - i min lillebitte 14-fods Limbo jolle med en dejlig Honda påhængsmotor på hele 15 hestekræfter. Vi sejlede ud fra Rungsted Havn - forbi borgerskabet som solede sig på deres enorme skuder. Min røv er banket fladt som en pandekage, fordi søen ikke var helt så gemytlig som man havde lovet os. Vi fangede ikke en snus, og for en sikkerheds skyld hev konen et stykke dyrekød ud af fryseren - som hun nu er gået i gang med at grille. Jeg udfører det mest betydningsfulde arbejde - at finde en rødvin som passer.

God appetit derude hos de gæve X`er.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-06-11 17:16

Kære Provst

Det var en hemtydning til konstruktionen af Dænderbørsten, der ser ud til at være spciallavet

Vi griller ørredfilet og dyrekølle, samt fyldte champinon med ost + det løse.

Pang dang fra autobranchen,- kontra en jordmoder, vil dommen fra hende, når hun så Balleflækkeren ved hullet være,- en udpræget mandagsmodel, som ej kan typegodkendes.

Synd det ikke gik i " fisk " for dig Tonga, rart med en nødplan B så. Så du forresten noget til Told krydseren, de er om sig de kære små for tiden.

Vil forføje mig til grillen

Fra BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-06-11 21:01

Mens kapitalistsvinene griller dyreryg og bøffer, må vi fattigrøve grille tilbudspølser fra Lidl, og drikke Karlens Pils dertil

Mvh.
HH
Fattigrøv af Guds nåde.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-06-11 21:21

Hej HH.

Sådan er kapitalismen squ. Ved du hvad en kommunist er for en fætter?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 04-06-11 21:23

Det var køller HH, og en fisk jeg har nasset til, ved min søns kammerart. Ikke tøset fornærmet vel

Igen i morgen

Over BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-06-11 21:27

Hej BW

Jeg ligner en kogt hummer i fjæset. Jo, jeg så etaten arrivere i deres fine båd. De kom forbi, da sønnen og jeg var på linie med Humlebæk Havn. De havde for travlt til at tjekke to ydmyge lønslaver i en jolle - og så havde de kig på en kutter, som kom fra Hven-sidan. Jeg betaler ikke afgift mere - idet jeg har fået udleveret et flot pensionistkort, som giver mig rabat på ydelser, som jeg aldrig bruger. Sønnen havde dog tjek på det - jeg tror det var moderen som indløste det for ham.

Nu er forboven gledet ned - uden rødvin, fordi vi skal være så helvedes sunde. Men godt var det alligevel.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-06-11 10:02

Tonganeser.

Du skrev: uden rødvin, fordi vi skal være så helvedes sunde.

Jeg hørte med et halvt øre i går, at nye undersøgelser bekræfter opfattelsen af, at alcohol i små mængde er sundt for specielt mennesker fra 60-års alderen. Man har førhen sagt, at rødvin er særlig godt, men er nået frem til at det er ligegyldigt om du drikker rødvin, øl, snaps eller anden form for spiritus, når blot man kan begrænse forbruget til 2 genstande/dag for mænd og 1 for kvinder !!! Så der er vi sgu' heldige ! I nogle tilfælde kan man endog overtale kvinden til at overlade genstanden til manden under påskud af det sundhedsbevarende liv for sin elskede - mange kvinder fatter jo alligevel ikke sammenhængen
Selvfølgelig skal du ikke sidde og drikke nisseøl til grillmaden, det kunne da lige passe!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-06-11 15:32

Netop - kære ØV4, men det var, sådan set, min egen skyld, fordi jeg i fredags tog et fast tag i madames bugskind og sagde:" Sig mig lige! Har du taget lidt på"? Normalt får man en hurtig overfrisk bemærkning tilbage, men hævnen kom altså først lørdag ved spisetid. "Rødvin feder" - henåndede hun.
Næsten socialistisk "politik". Har en person det ad Helvede til med diverse ting - så skal alle lide. Ved middagstid var hun så henne ved mig - med en lille sød bemærkning om mit udseende - selv om jeg kun vejer 85 kg. Man skal edermageme passe på med, hvad man siger. Mærkeligt som man kan kvaje sig efter 34 års samliv og ægteskab.
I aften skal jeg lige lure på en buk - hvis den ellers gider bevæge sig ud af mosehullet. Det er nemlig varmt her i Nordsjælland.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-06-11 11:25

Haaaaj igen, sutter og sutterinder.

Åhhh, endelig er den forlængede weekend overstået - og man kan begynde at leve et normalt liv igen. Vi fik masser af grillmad, sprut, sex, hornmusik og ikke at forglemme - skråtobak i lange baner.
Vi varierede vores grillmad - bare så den ikke blev for ensformig. Torsdag - grillpølser fra Lidl, samt Karlens pils. Fredag - grillpølser fra Aldi, samt krudtugler. Lørdag - grillpølser fra Netto, samt Harboe. Søndag - grillpølser fra Superbest, samt en eller anden roeblade øl, som jeg ikke husker navnet på. Og endelig i mandags, der fik vi grillpølser fra den lokale slagter og hældte masser af slotsøl indenbords - indkøbt fra en eller anden tysklands tur hvor vi sejlede med a' spritter.

Igår stod menuen på normal kost - stegt flæsk m/ persillesovs og masser af koldt postevand tappet fra det lokale vandværk - det var lækkert............og nul grisebasse til dessert. Konen trængte til en time out.

Nu frygter vi Pinsen, vi skal nemlig grille masser af grillpølser fra Lidl.............................

Mvh.
HH.
Har pruttet hele formiddagen.
Mon det er fordi, jeg har drukket for meget vand..?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-06-11 14:14

Uuuupsssssssssssssssssssssssssssss........................Nu - når jeg læser indlægget igennem - kan jeg godt se, at jeg gik over stregen...Jeg undskylder så inderligt at jeg brugte ord som; Skråtobak og postevand.

Man angler om tilgivelse, gør man.

Mvh.
HH.
Nu med stråhat.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-11 18:30

Har pruttet hele formiddagen.

Du har jo drukket Harboe.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-06-11 19:27

Hej Tonga. Tror du, det er Harboe'en der spiller maven et puds..? Ja, det skulle ikke undre mig.!
Rumleriet i maveregionen er dog ved at tage af - meeen, af og til, kræves der en højlydt ventilation med efterfølgende aromatisk duft - og det er ikke ligefrem violduft der popper op som første tanke.
I den forbindelse, er jeg enormt glad for mit tandsæt. Ja, altså, forstået på denne måde, at mine tænder ikke er større end jeg kan holde munden lukket. Jeg kender flere personer med så store tænder, at de er nødt til at gå rundt med åben mund og suge alt dårlig tarmluft ned i lungerne. Der er ikke noget at sige til, at disse personer har dårlig ånde. At de så samtidigt render rundt og ser "begavet" ud, gør dem ikke ligefrem kønne at se på.
Har du egentligt spekuleret over, hvor mange insekter de sluger i løbet af en varm sommerdag. ? Det er ret mange, sku jeg hilse og sige.

Mvh.
HH
Har skiftet stråhatten ud med en paraply.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-06-11 19:58

He, he! Jeg kom engang lidt forkert afsted med en kvik bemærkning om en yngre mandlig kollega med fremstående fortænder.
En kvindelig kollega henåndede, at manden altid så så glad ud. Jeg replicerede: " Det er squda fordi han har overbid" - og så var hun sur.

Vi indtager rigtig mange insekter, når vi sover, og der er endda lavet en undersøgelse over hvor mange ederkopper vi snupper i søvne.
Min forrige kone var udstyret med store fine fortænder, og da vi - sidst i 60`erne næsten var nået til Vonsbæk - på min fine NSU scooter, kiggede jeg bagud og så hendes store, brede og charmerende smil. Mellem hende fortænder boltrede sig et utal af små insketer. Jowda.

Mens jeg kørte BSA fik jeg engang en brumbasse lige midt mellem øjnene. Wauw, hvor den slår hårdt.

Det ligner tung regn - i horisonten.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-06-11 22:28

Kanen kalder.!

Mvh.
HH
Alle ønskes en behaw'lig nat.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-06-11 19:33

Tak for svaret Cimbombom.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 10-06-11 16:27

selv tak.