/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
TANTE TUT fra Fyn søges
Fra : vic200
Vist : 1373 gange
200 point
Dato : 28-05-11 08:30

Jeg kunne ikke finde en kategori der kunne passe til mit spørgsmål.
Er der en blandt de mange "kanduer" der bor på Fyn og har hørt om en dame som tager ud og underholder og kalder sig "tante TUT"?
Det er ikke den tante tut man kan finde hos diverse bookingbureauer. Jeg har selv snakket med nogle fra Fyn men de kender hende ikke.
Det var en dame fra Fyn der engang fortalte mig om hende og nu skal jeg bruge en person til at underholde til en høstfest.
Kender du damen, evt. adresse eller tlf. nummer vil jeg blive meget glad.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 28-05-11 09:07
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-11 09:19
Kommentar
Fra : vic200

Dato : 28-05-11 13:01

Det er ikke den dyre fra bambino-booking.

vic200

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 200 point
Dato : 02-06-11 05:52

Hej vic200

Hun hedder Birgit og jeg sender hendes tlf. nr til din private mailboks.
Jeg kontakede diverse klubber på Fyn og så var der bid.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 02-06-11 07:45

Tak for svaret hawaii7.
Godt gået. Jeg har selv ringet til en ugeavis på Fyn, men de kunne ikke hjælpe.

vic200