/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk overvågning af annonce
Fra : lham
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 27-05-11 06:55

XP-SP3 home edit.

Hvis jeg gerne vil købe en ting A og ikke hver dag gider Google den, kan jeg så få et program (helst gratis )der mindst dagligt automatisk overvåger om der på nettet er A til salg, og jeg så kun en gang i døgnet får døgnets resultat feks som en e-mail. Hvis jeg ikke får kigget det døgn skal søgningen gemmes i en "historik"

sammenlig evt med et program der holder øje med kursen på en aktie

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-05-11 07:12

- her er flere muligheder for aktie overvågning:

http://www.brothersoft.com/downloads/stock-monitoring.html

- ang. annonce overvågning, har de fleste salgssider mulighed for at man får besked når der dukker noget op...

God weekend

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-05-11 07:29

Stouenberg
okay men det var ikke aktieovervågning jeg ønskede-blot et eksempel på den type program jeg kunne forestille mig det måske var.

Ideen var at jeg netop ikke selv skulle til at oprette søgeprofiler på feks gul gratis blå avis og 1000 andre steder men feks lade google automatisk tage sig af det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-05-11 07:34
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-05-11 07:37

eller lav en bat fil

Kommentar
Fra : lham

Dato : 27-05-11 10:43

nomore

dit ser for mig ud til at være overvågning af hvad der sker på udvalgte web sider-det er jo ikke det jeg er efter, jeg vil have at sættes vare A til salg et eller andet sted på nettet så får jeg besked.

Jeg kan ikke spille bordtennis ! ( bat )

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 50 point
Dato : 28-05-11 02:12

Med andre ord?
Du vil have en søgemaskine, der søger på Google,
efter opdateringer på Google´s egne søgninger... eller noget i den stil.

Tror du kommer til at *søge* længe, efter sådan et program.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 06-06-11 05:58

Tak for svaret nomore.

bekendt fortalt mig at sådan en maskine kun vil virke i ganske kort tid da feks goggle vil gøre alt for at standse den -vil true deres indtægter