/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Låsby Svendsen
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1985 gange
200 point
Dato : 22-05-11 09:32

Er der ikke en eller anden behjælpelig og vidende person her på Kandu, som kan hjælpe mig med at finde ud af, hvilken TV kanal som producerede, en udsendelse med Låsby Svendsen.
Den var vist nok i to afsnit, hvor man bla. fulgte fusentasteren i hans forretningsmetoder. Han besøgte, så vidt jeg husker, både Brask Thomsen (som nu er død) på Overgaard gods og indehaveren af Fort Østerlund i Silkeborg.
Fordi jeg stiller spørgsmålet her, er at Svendsen er kendt for sin hestehandel med mere

SHV, ønsker alle en fortsat god week-end

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-05-11 09:45
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-05-11 09:48
Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 22-05-11 13:15

Det er en meget gammel udsendelse og jeg mener at kunne huske, at det var TV2 Østjylland der lavede udsendelserne.

Gammel fordi det er 6 år siden Brask Thomsen døde og endnu længere tid siden Oluf på Fort Østrerlund døde.

Jeg tror måske de udsendelser er mere end 15 år gamle

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-05-11 15:48

Boede i 11 år ved siden af ham.
Hans yngste søn var en af mine ungdoms kammerater.
Og købte min første bil af ham.
Han er en virkelig sjov person at have været med rundt til marked m.m..
Har sgu egentlig hjulpet med at bære på en del af de "ægte" tæpper, da jeg var knægt

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 22-05-11 16:01

Ups er det så lang tid siden, ja ja ja tiden går, ja den gør så
SHV

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 22-05-11 19:46

Citat
Har sgu egentlig hjulpet med at bære på en del af de "ægte" tæpper, da jeg var knægt

Altså er nu sikker på at han tæpper er ganske ægte... Det er ihvertfald tæpper...

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-05-11 19:55

Det er nemlig det

Det er en sjov ting at kunne huske. Han er en meget speciel person

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-05-11 22:30

Tak for svaret dova.