/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
farvoritter tilbage til normal
Fra : frederikshavn
Vist : 727 gange
100 point
Dato : 19-05-11 23:00

hey efter at have opdateret til eksplore er alle minefarvoritte blevrt flyttet over i højer side,hvordan får jeg dem tilbage i venster side igen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-05-11 03:53

Accepteret svar
Fra : molped

Modtaget 100 point
Dato : 20-05-11 06:13

Jeg går ud fra, at "eksplore" betyder Internet Explorer.

Jeg aner ikke, hvad problemet er.
Måske du kan prøve at skifte til en anden browser (F.eks. Google Chrome, som
iøvrigt er hurtigere og nemmere at bruge).

Checke iøvrigt lige din stavning eller slå en stavekontrol til, inden du spørger...?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 20-05-11 06:50

Citat
hey efter at have opdateret til eksplore er alle minefarvoritte blevrt flyttet over i højer side,hvordan får jeg dem tilbage i venster side igen

Det er fordi, at du har skiftet til IE 9. Her er der mange ændringer på designet - jeg tvivler på, at du kan ændre det!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-05-11 10:12

Du vender billedet eller stiller monitoren på hovedet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-05-11 10:25

Det er ikke muligt og flytte dem tilbage.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-11 15:35

Du kan godt få det tilbage til normalt, afinstaller IE9 i Fjern Programmer,
eller lav en Systemgendannelse til før der blev opdateret til IE9

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 23-05-11 14:53

højreklik på menulinien og vælg "favoritlinie#

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 13-06-11 22:59

Tak for svaret molped.