/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
My little pony med "tøj!" på.
Fra : allanni
Vist : 1350 gange
300 point
Dato : 17-05-11 21:58

Der findes Cow Parade, hvor køer er malet i utallige farver - har set at My little pony nu også fås med tøj på - lignende Jack Sparrow og også en, der skal ligne Elvis Presley.
Hvor kan jeg købe disse nye "modeller" af netop My Little Pony?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-05-11 23:45

Jeg har søgt en del på nettet, og kan se at det ikke er så nyt endda

I USA har det været fremme siden 2009, men jeg kan ikke finde et sted hvor det kan købes.

Underligt, for vi plejer da "kun" at være ca et år bagud

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 300 point
Dato : 18-05-11 07:17

Er det disse, du mener?

http://wharble.com/Custom_My_Little_Pony.htm

De har stort udvalg her:

http://www.eurotoys.dk/site/My_Little_Pony.asp?site=452&gclid=CLul29fi8KgCFYSGDgodh0BaCQ

men jeg kan ikke lige se Elvis.

Prøv evt at skrive til eurotoys. eller ring til dem på telefon 63 17 80 20, måske kan de hjælpe dig?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-11 07:32

Pifo, ja det er de ponyer, men det er tøjet der efterlyses.... det tøj som Jack Sparrow har på, så ponyen ligner en sørøver

Der er masser af billeder hvor man kan se hesten klædt ud, men det er ikke lige til at finde et sted hvor det kan købes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-11 07:33

Såårn her

http://www.flickr.com/photos/marikasurinen/3113448931/

Så kan du fortsætte med at lede

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-05-11 07:39

jeg er helt med, Nordsted, mit bedste bud er dog stadig at kontakte eurotoys og forhøre sig dér.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-05-11 07:41

Jeg er oss helt med

Godkendelse af svar
Fra : allanni

Dato : 18-05-11 08:02

Tak for svaret pifo.
Det er netop dem - jeg må prøve at ringe til det nummer, du skrev.