/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
efter operation for forhudsforsnævring
Fra : dani789
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 16-05-11 14:44

jep et spørgsmål mere fra mig

yes, som sagt er jeg lige blevet opereret.. eller det er ved at være 4 dage siden.
jeg undrer mig over hvornår hævelsen går væk, hvornår stingene falder ud og hvornår jeg kan gå ordenligt den er jo ret så øm så hvis den røre ved underbukserne imens jeg går kan det godt gøre lidt ondt

og så hvis der er nogen herinde der selv har fået lavet det indgreb kan de så lige svarer på det her,
er det normalt at ha en eller anden form for snor der løber op på bagsiden af penis og som lægger sig ude ved spidsen? hvis ja, går den væk af sig selv? / hvornår burde den så forsvinde

(håber lidt på det er normalt den er der for vil ikke så gerne ind på hospitalet igen )

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-05-11 15:01

og du blir ved, hvorfor faen annullerer du ? og så opretter et nyt!
ta' og gå ud og skær den af, så er du squ da ude over det problem

Kommentar
Fra : dani789

Dato : 16-05-11 15:11

fordi jeg spørger om mere eller noget andet skal du se?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-05-11 15:55

torsk, den er ubruelig for al fremtid.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 16-05-11 16:17

ja en penis med snor....hm du har sgu nok ret Teil

Annuller spørgsmålet
Fra : dani789

Dato : 09-06-11 16:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål