/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sex med fyren
Fra : nokiafri
Vist : 725 gange
40 point
Dato : 18-05-03 00:27

hvordan udvidet man siget røvehol til analsex skrive tilbage hurtigs muilge

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 18-05-03 00:31

For det første skal du slappe af - træk vejret dybt. Dernæst skal du selv eller din partner bruge et par fingre først, start med en så to osv. Brug lidt glidekrem. Derefter kan du gradvist gå op i str. Den der lægger hul til skal presse imod når pikke føres ind - og det skal gå langsomt. Lige når pikken er kommet ind skal den aktive fyr holde pause indtil analmusklen har givet sig - derefter kan der pules. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : nokiafri

Dato : 18-05-03 00:53

tak for oplysningen vil du ikke uddyb det lidt mer

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 18-05-03 08:04

Jeg ved ikke rigtigt hvad det er du ønsker uddybet?

Det vigtigste er at tage det i den rigtige rækkefølge:
Godt med glidekreme
Start med noget småt - f.eks. en finger, gå langsomt op i størrelse - du kan også købe et par dildoer i forsk str. en lille og en lidt større, med forsigtighed kan mindre grøntsager som gulerødder eller skaftet af et eller andet bruges med den må ikke være for hårdt og ikke føres for langt op.
Den der pules skal presse lidt imod genstanden / pikken når den føres ind
Vigtigst af alt er at der holdes pause lige efter indføring så anal musklen kan nå at give sig.
Husk at bruge kondom så der ikke kommer betændelse

Skriv igen hvis du har flere spm

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-05-03 09:01

Hmm tror der er en der tager pis på dig Fnys!!! Jeg mindes at "Røvpulemetoden" er nøje beskrevet i en anden tråd i sexualitet...

Venligst
Mango